Csehszlovák álom
Szöveges ítélet
Szóval apám vette, hogy körbejárjuk Magyarországot. 3 gyerek, biztonsági öv - isofix nuku, de mi nagyon élveztük. Hatalmas rejtett csomagtartó a hátsó ülés mögött. Benne egy teherautó akkumulátor, mi sose maradtunk ott sehol. A rejtett pótkerék tartót a rendőr mutatta meg igazoltatás során, Neki köszönhetjük az elakadásjelző megtalálását. A csomagtér fedőlemez biztonsági zárja nem sokat ért, egy alkalommal a lezáratlan fedél felkenődött az első szélvédőre apám bosszúságára, mi örömünkre. Ment ez hegyen-völgyön, nyáron-télen, esőben-porban, soha sehol nem hagyott ott. A víz gyakran felforrt, de mi ilyenkor rutinosan félreálltunk, piknikeztünk. A fékrendszer haláli (egykörös ), munkahenger háza egyben van a kupplung házával egy rejtett lemez alatt. Az OHV vezérlés csendes, a vízpumpa még eredeti, nem folyik. Ha valaki kasznit akarna cserélni rajta, akkor ez itt borzasztó egyszerű, néhány csavar kiold, váltó rögzítő leold, kupplung cső lecsavar, felfüggesztés kiold és már le is lehet vontatni a karosszériát a csővázról :-)))
Műszerfala egyszerű, kezelőszervei értelemszerűen működnek. Váltója pontos. Imádtuk, igaz más nem volt !!!!!!!!!!
Megalakult az IWIW-en a fanclub, keressetek "1000MB club" néven
Hibalista
- nem igazán volt gond, de a veterán vizsgára készül, így lesz mit csinálni rajta. Van 2 donor, úgyhogy az alkatrész utánpótlás megoldott.
Ide hordtam szervizbe
helyi szakik, akik ezeken a típusokon nőttek fel. Mindenhez értenek, nincs gond.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1967 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 20 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 57000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 37600 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Trabant 601 special |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
