A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Seat » Toledo (2013)

Toledo 1.2 TSI Style 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Tényleg minden rendben?

Szöveges ítélet

Nos,nem a saját,hanem az "ősök"autójáról ejtenék pár szót!Tavasszal vetődött fel a 9 éves családi verda lecserélésének a lehetősége.Ott voltam a Toledo bemutatóján,tesztkör,színes katalógus,stb.Ezt szándékosan a szülőknél hagytam,hátha nézegetés közben étvágyat kapnak.Nekik még sosem volt Seat,nekem viszont három is,így nem volt ismeretlen a márka.Ők nem olyan átszellemülten, mélyebb rálátással állnak az autóhoz,mint én,így igencsak fognom kellett a kezüket!Megnéztük élőben,nagyon tetszett nekik,igaz négy gyertyafényes vacsora kellett ahhoz,hogy a jobban felszerelt STYLE verzióra rá tudjam őket beszélni!Ha már életük utolsó új autóját veszik,ne legyen már FAPADOS!!!Mellesleg kb. 270 ezer ft.-tal volt drágább a REFERENCE kivitelhez képest,de értékben jóval többet kaptak a többlet felszereltséggel,összességében jó 800 ezer ft.-nyi árelönnyel jutottak az autóhoz!A Rapid szóba sem jött,nem azért mert Skoda-ezzel nincs semmi baj-hanem mert a Toledo szubjektíve harmonikusabb benyomást kelt:elöről picit szigorub,a hátsó rész pedig az osztott lámpák miatt nem olyan "üres" mint a Rapidnál.Maga a kaszni tágas elöl-hátul,a beszállási kényelem egész jó,szerintem az üléspozíció elöl egy cseppet magas.A lépcsőshátúnak tűnő,de üveggel együtt nyíló csomagtér ajtó 550 literes teret rejteget,ami hatalmas,és gyerekjáték megpakolni.(akkorát nyílik a fedél,hogy filcet kellett ragasztani a garázs mennyezetre,különben beleér a plafonba)Egy mozdulatos támladöntéssel majd mésfélköbös a raktér,apró szépséghiba,hogy marad egy kis lépcső,nem kapunk teljesen sík rakteret.A kivitel,a minőség egészen korrekt,bár a műanyagok nem a legjobbak,de ránézésre minden ízléses!Ez legjobban az órákra,és a középkonzolra vonatkozik!!"STYLE"Jól leolvasható,és szép rajzolatu sebesség-és fordulatszámmérő,ill.analóg ü.anyagszinjelző,és VÍZHŐFOKMÉRŐ!!!,ami manapság sajna egyre több autóból kimarad!(nem is értem,miért?)Csini a klíma-fűtés vezérlő,a hi-fi,a multikormány is,és jó fogásu.Hangsúlyozom a műszerfal RÁNÉZÉSRE talán még egy kategoriával feljebb is megállná a helyét!!Van azért egy-két bosszantó ergonomiai baki is:előről a hátsó el.ablak nem vezérelhető,a vezető oldali csak lefele "egyérintős",felfelé újrátartós!!A Könyöklő-kézifék páros is haragszik egymásra,behúzni még hagyján,de kiengedni jobbról furcsán kitekert csuklóval lehet csak!A futómű nem a kényelmesek klubja,hosszabb úthullámokat szépen kisimítja,hirtelen úthibákra viszont odacsap,szinte szűrés nélkül!Ez betudható a kisautós gumiméretnek,a korábbi toledokon a 16 colos gumik /55-ösek voltak,ezen /45,ami kisebb oldalfal magasságot eredményez!Az egyenesfutás,úttartás kifogástalan!A motor:1.2 tsi,105 paci,ill.175 nm-es nyomaték,ami érzésre 1600-as fordulat körül ébred és sokáig tart.én fenntartással fogadtam a csöppséget,de kellemeset csalódtam!élénken vezethető könnyedséggel párosul,nem kell pörgetni,nyomatékból dolgozik.A korábbi 1.4 szívóhoz képest egy rakéta!A váltó nagyon pontos,könnyen jár,a kiosztása ideális,maga a motor csendes,100-110 körül inkább a gördülési zajok dominálnak!A mai divattal ellentétben az önsúlya is alacsony,kb. 1100 kg üresen,ami méretéhez képest pillecukor,mégsincs az az érzés,hogy kispórolták volna az anyagot!Anélkül,hogy bárkit megbántanék csak példa:Egy új Astra a maga majd 1.5 tonnájával!!!,az alsóközép-kategoria egyik legnehezebb képviselője,tíz éve egy A6-os,vagy 5-ös sem volt sokkal nehezebb!!Az új Leon,Golf,Octavia,szintén a"lehet gyártani könnyebb autókat is,ha akarunk"mottó jegyében születtek!Szerencsére start-stop automatika nincs az autóban,ami szerintem az utobbi idők legbutább és felesleges találmánya!Valakiknek biztos bevételi forrás,mással nem magyarázható a létrejötte!Ó!Egy apróság:a fedélzeti computer szokásos információin kívűl,még az olajhőmérséklet is lehívható!!!Egy nem sportos autó esetén,ez több mint figyelmesség!Nyilván egy pár hónapja bevezetett új autónál nem lehet sem a tartósságot,megbízhatóságot,alkatrészárakat,márkaszervizet,fenntartási költségeket,behatárolni,véleményezni!Ez legyen inkább egy kis szubjektív bemutató,a Toledo-Rapid duót érdeklő emberek számára!Jónak tartom azt is,hogy Seaték végre jól elkülönitették A Leont és a Toledot egymástól,két arculat,két vevőkör!Ár-érték arány egyszerüen-igaz tartós akciókkal-stimmel!Tényleg minden rendben!!

Hibalista

- Semmi!

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2013
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 1100
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 206 1.4 Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Seat Toledo 2013 (2013)

További ítéletek (8 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)