Ezüst Lazac
Szöveges ítélet
Kezdjük ott hogy nem Toledot akartam hanem LEont,de igazából mindegy is végül olyan lett amilyennek akartam :D
Alanyom egy 2005 évjáratú, 2.0pdtdi 103kw(140ló) BKD motorkódos dizel gép.Németből behozott sérült és mint utólag kiderült,tekert órás gép volt.én már úgy vettem h rendberakták,mondhatom azt h patika volt!Véleményem a következő 4év alatt:
Kényelmes,tágas autó ezen a téren hibátlan.Családnak,pakolni,utazni legjobb választás. Motorikusan is szerettem bár a gyári teljesitmény szerintem kevés hozzá hisz 1600kg,igy én feldobtam egy Steinbauer chip-el igy 140 helyett 170lovat és 320Nm helyett 380Nm-t tudott,ez már kényelmesen repitette a LAZAC-ot :D
Ami nem tetszett benne hogy egy betegágy sajnos mert 4év alatt 700.000Ft -ot költöttem rá.Ami nagy szó mert én elég preciz vagyok kocsi téren,mindenből a legjobbat!!!
Először a turbo adta meg magát,ekkor még gyári volt.Utána a kuplung,a vezérlés,a motortartó bak,az ablak és a többi.A végén a központi zár és a tempomat halt meg ezt már nem csináltattam meg inkább eladtam.
Hibalista
- Turbo 200.000 Ft - Kuplung kettős tömegű lendkerékkel és kinyomó csapággyal 250.000Ft - Vezérlés csere,vizpumpával,feszítőkkel szijjakkal 90.000Ft - Bal első ablakemelő motor 98.000Ft - Motor tartó bak 5.000Ft - Cooler cső kilyukadt 23.000Ft - Klímahűtő kilyukadt: 23.000 + klimagáz 12.000Ft - - Összesen: 701.000 FT 4év alatt és ezek csak a nagyobb dolgok voltak.
Ide hordtam szervizbe
Andor - DebrecenElső osztályú szerelő,pontos,hozzáértő!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 162000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 53000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Toledo 2.3 VR5 | Következő autója? | Leon 1.4 TSI |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.7/10) |
