Dörmögö Dömötör - folytatásos regény
Szöveges ítélet
1500 km bejáratás után kezdtem el egy kicsit jobban nyomni a pedált, majd késöbb kipróbáltam az "S" fokozatot is, de azt csak konkrét esetben érdemes használni. Én pl. akkor használtam, amikor egymás után több nyerges vontatót kellett megelöznöm hegyi utakon, miközben szembe is erös volt a forgalom.
Az éles kanyar nagy sebességgel párosul.
Csomagtartó nagy, tágas, pereme viszont magas. A vízszintes elválasztó részt nem használom (az eladó :-) )
Ablaktörlö: hát annak a megtervezését teljes egészében egy designerre bízták, mérnök abban nem vett részt. Azt sem bánnám, ha egy kicsit drágább speciális lapátokat használnának, de legalább visszafelé menet nem csíkozná a szélvédöt. Shell V-Power dizellel még jobban megy (ez nem a reklám helye). Chippelni nem akarom, mert félek, hogy kinyirja a DSG-t. A 17-es alufelni Bridgestone 225/45-ös gumikkal eléggé ráz, viszont tapad az aszfalthoz rendesen. A gumik most már nagyon zajosak, dübörögnek. Ez szégyen egy ilyen gumigyártónak.
30 ezer km alatt elfogytak a Bridgestone 225/45 17-es gumik. Persze gariba nem ismerik el, pereskedni, pedig, ennyiért nem éri meg. Így most majd veszek rá 4db BFGoodrich-ot, 21 ezerért darabját. Soha ne lássak többet Bridgestone-t!
pozitívumok:
- kitünö motor és váltó
- kitünö útfekvés
- dinamikus, kirobbanó, fürge, gyors
- fütés, klíma
- rádió (MP3, 8 hangszóró, blútúsz)
- 4 elektromos ablak
- tolatóradar
- csomagtartó nagy
- ülések jó tartása
- automata fényszóró lekapcsolás
negatívumok:
- kicsi, nem kivilágított kesztyütartó
- könyöklö nem használható
- csomagtartó pereme magasan van, sürün szoktam nehezet bele rakni, de izomerösítönek jó :-)
- rázós futómü
- ha nem vagyok bekötve, idegesít a hang, nem kellene folyamatosan risztania
- ablaktörlö kihívásokkal küszködik, pláne csöpögös idöben, ekkor bö vízzel kell mosatni; hóban teletömödik az ablaktörlö helye az A oszlopban, meg kell állni, kitisztitani. Ablaktörlö olyan, mint egy szöke plázacica, jól néz ki, de sötét
- gyenge kilátás hátra, oldalra és a tükrökben
De a menettulajdonságok minden negatívumot feledtetnek.
Visszahivtak, hogy ki kell cserélni a müszeregységet (gyári visszahivás). Megbeszéltem, hogy a 15 ezres szerviznél lebonyolitjuk. Megcsinálták :-)
Hibalista
- Eddig semmi, egyszer villogott a kijelzö, de megszünt a villogás, érintkezési hiba ??? Blutuuut néha beragad, de mindig sikerül kiragasztanom. Nem lényeges....
Ide hordtam szervizbe
Porsche Szeged
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 53000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Picasso 2.0HDI | Következő autója? | még csak 1 éves... |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
