A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Seat » Toledo (2004-2012)

Toledo 2.0PDTDI DSG Stylance 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Dörmögö Dömötör - folytatásos regény

Szöveges ítélet

1500 km bejáratás után kezdtem el egy kicsit jobban nyomni a pedált, majd késöbb kipróbáltam az "S" fokozatot is, de azt csak konkrét esetben érdemes használni. Én pl. akkor használtam, amikor egymás után több nyerges vontatót kellett megelöznöm hegyi utakon, miközben szembe is erös volt a forgalom.
Az éles kanyar nagy sebességgel párosul.
Csomagtartó nagy, tágas, pereme viszont magas. A vízszintes elválasztó részt nem használom (az eladó :-) )
Ablaktörlö: hát annak a megtervezését teljes egészében egy designerre bízták, mérnök abban nem vett részt. Azt sem bánnám, ha egy kicsit drágább speciális lapátokat használnának, de legalább visszafelé menet nem csíkozná a szélvédöt. Shell V-Power dizellel még jobban megy (ez nem a reklám helye). Chippelni nem akarom, mert félek, hogy kinyirja a DSG-t. A 17-es alufelni Bridgestone 225/45-ös gumikkal eléggé ráz, viszont tapad az aszfalthoz rendesen. A gumik most már nagyon zajosak, dübörögnek. Ez szégyen egy ilyen gumigyártónak.
30 ezer km alatt elfogytak a Bridgestone 225/45 17-es gumik. Persze gariba nem ismerik el, pereskedni, pedig, ennyiért nem éri meg. Így most majd veszek rá 4db BFGoodrich-ot, 21 ezerért darabját. Soha ne lássak többet Bridgestone-t!

pozitívumok:

- kitünö motor és váltó
- kitünö útfekvés
- dinamikus, kirobbanó, fürge, gyors
- fütés, klíma
- rádió (MP3, 8 hangszóró, blútúsz)
- 4 elektromos ablak
- tolatóradar
- csomagtartó nagy
- ülések jó tartása
- automata fényszóró lekapcsolás

negatívumok:

- kicsi, nem kivilágított kesztyütartó
- könyöklö nem használható
- csomagtartó pereme magasan van, sürün szoktam nehezet bele rakni, de izomerösítönek jó :-)
- rázós futómü
- ha nem vagyok bekötve, idegesít a hang, nem kellene folyamatosan risztania
- ablaktörlö kihívásokkal küszködik, pláne csöpögös idöben, ekkor bö vízzel kell mosatni; hóban teletömödik az ablaktörlö helye az A oszlopban, meg kell állni, kitisztitani. Ablaktörlö olyan, mint egy szöke plázacica, jól néz ki, de sötét
- gyenge kilátás hátra, oldalra és a tükrökben

De a menettulajdonságok minden negatívumot feledtetnek.

Visszahivtak, hogy ki kell cserélni a müszeregységet (gyári visszahivás). Megbeszéltem, hogy a 15 ezres szerviznél lebonyolitjuk. Megcsinálták :-)

Hibalista

- Eddig semmi, egyszer villogott a kijelzö, de megszünt a villogás, érintkezési hiba ??? Blutuuut néha beragad, de mindig sikerül kiragasztanom. Nem lényeges....

Ide hordtam szervizbe

Porsche Szeged

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 53000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Picasso 2.0HDI Következő autója? még csak 1 éves...
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Seat Toledo 2004 (2004)

További ítéletek (48 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)