Aranyékszer nagy dobozban!!!
Szöveges ítélet
Hát életem legjobb autóválasztása lett. Két hétig jártam utánna és végül rátaláltam a második hűséges kutyámra, ami a mai napig szolgál. Aranyszínű Seat Toledo 1,9 TDI, 110LE, 81Kw -os motorral az maga az erő! Mikor hazahoztuk, anyám nem hitte el " Úristen ez egy arab sejké" ezt felelte.
90 000 km-rel vettem meg egy orvostól aki igen kímélte és sajnálta eladni a kicsikét, de már másra vágyott, így az enyém lett, sehol az országban nem lehetett venni ilyen aranyszínben.Már rájártam 70000 km-ert. Megbízhatósága? Szinte 100% !!! Fogyasztása kiválló autópályán normális tempóban 4,5-5 L, ha a klíma dolgozik felugrik 6,5L-re, de az átlag 5,5 L ami ilyen behemótra hihetetlen. Benzínkutat ritkán látnak a lovak és csak kizárólag ha lehet csak OMV-vel itatok! Teli tankkal, ami 55 literes simán bármilyen körülmények között 1000 km lehet megtenni!!! A klímát nem szoktam használni, mert érzékeny vagyok rá az egér nem, mert széltrágta a klímafiltert, így újjat kellett beletenni. A felszereltsége maximális. A gyári rádió nagyon jol szól. Utazni 4 felnőttnek kényelmes, de ötödiknek gyerek is simán elvan. Télen a hidegindítás nem gond, ha jó az aksi, ami 8 év után nyugdíjba vonult az eredeti!!! Így most új aksi van benne. Szépen simán duruzsol a motor, csak egyszer cseréltem le az izzítókat újra, mert az egyik zárlatos volt, lemérték a szervizesek olajcserénél, így ajánlatos egyszerre kicserélni, hogy ne legyen gond.
A tompított fény kapcsolóm elromlott, így kénytelen voltam kicseréltettni a szervízben, ami 45000 ronyba került. Egyszer meg a baloldali tompított fényszórom elment, azt hittem csak az izzó éget ki de nem, mert a szervizben azt mondták hogy a dízeleknél az elektromos vezeték gyakran kirángatózik ill. kisúrmákolódik, így csak meghuzgalták oda-vissza és már működött, azt mondták, ha megint nem fog égni, akkor menjek vissza, de a mai napig megyen. Lényegében az egész kocsi hibamentes, szinte a németeknek talán ez a kocsi az 1,9TDI a legjobb!! amit valaha is gyártottak. A váltó is pontosan vált, szinte csak 2000-2500 fordulatszámig hajtom, nagyon alacsony fordulatnál is már hihetetlen ereje van. Szóval összességében nagyon jó választás volt! Nagyon hűséges kutya és mindig lehet rá számítani, bárhova megyek is vele.
Hibalista
- Tompított fény kapcsolója( egy kapcsolón van az elülső és hátulsó ködlámpa működésével) az ára 45000 Ft, - Kontakt hiba a bal első fényszóró ( tompított)nem működött - ablaktörlők beszáradtak, átkenéssel tökéletesen müködnek - akumlátor megadta magát 8 év után!!! ( még a gyári volt benne) -
Ide hordtam szervizbe
Csak egy szerelőhöz hordom mindig, mert megbízom bennük!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 90 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 70 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | Felícia benzin+gáz üzemű | Következő autója? | Még nem tudom, de biztos dízel! |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.6/10) |
