Tuti
Szöveges ítélet
Elég sokat használtam és rendszerint a gázpedált binárisan.
Ilyen kocsim még nem volt. Nem egy erőgép az igaz de autópályán 160-180-al jártam vele ami ugyebár egy 1.6-os kocsinak nem az ideális sebesség viszont szinte semmi sem romlott még el rajta. Ehhezképest az index meg a lámpák semmiség. Nagyon nagyon jó autó bárki bármit mond. Tettem bele sport légszűrőt ami a dinamikán javított egy lehelletnyit, ezenkívül egy fél kört kivettem az első rugókból, ami nagyon durván jót tett az úttartásnak. EGÉSZEN MÁS LETT!!Szuper mondhatni. Megbízhatóság 100%. Viszont egyet nem értek . Hogyan hozhattak kiegy ilyen jó forma után egy olyan toledot aminek a világon semmi köze ehhez a típushoz sem az előzőekhez, ráadásul olyan ronda, hogy inkább nem is mondok semmit. Lehet, hogy jó kocsi az is de nincs semmi köze a toledokhoz. Ezért nem veszek többet seatot. MEGSÉRTŐDTEM A SEAT-RA. Ráadásul annyit vesztett az értékéből a sajátom, hogy had ne mondjam.
Hibalista
- Index relé.
- Az izzók valamiért hamar kimennek.
- Ezenkívül semmi.
Ide hordtam szervizbe
Gyári szervízbe NE hordjátok. Két helyre vittem mindkettő átvert.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 50000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 110000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | toledo | Következő autója? | volvo c70 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
