Tökéletes Mindenes
Szöveges ítélet
Előző autóm 1996-os BMW 318TDS aminek két gazdája volt. Az egyik én a másik a rozsda. Ezért váltunk meg tőle.
Aztán jött a Todo. Először nem tetszett mert nem ismertem a Toledot. Azt gondoltam, hogy ugyanolyan ronda Cordobás eleje van. Aztán megláttam. Megtetszett. Még aznap este elmentünk megnézni. Foglalózás. Vásárlás.
Az előző tulaj költözés miatt adta el. Kaptam hozzá egy szett 15-ös 7 küllős felnit téli cipőnek és egy szett 20 küllős 16-os papucsot nyárra. Először féltem, hogy nehéz lesz takarítani a soküllős felnit de tévedtem, és ráadásul nagyon jól mutat.
A motor 1,6-os 8 szelepes. Nem egy vadállat de kis fordulaton is meg tud indulni rángatás nélkül bár kb 3,8ezerig lomha. Ettől a fordulattól a motor a levegőt rövidebb úton bejárva kapja meg amit lehet is érezni. A 90 pacis dízelhez képest VERSENY AUTÓ a 101 lovas benzin.
A váltó 5 gangos manuál. Legjobb, mert sose romlik el. Örök élet + 2 nap.
Rögtön vásárlás után be lett gázosítva. 90 literes gáztartály. Teli tankkal 1000 km megállás nélkül: sima ügy. Szereti az LPG-t bár kicsit lomhább vele. A kézifék alatt van egy könnyen elérhető kapcsoló. Előzni jobban szeretek benzinnel és kikapcsolt klímával. Mert sajnos azt is lehet érezni.
Kipróbálva: sofőr + 4 utas. Csomagtartóban 5 utazótáska (koliból haza) klímával. A fogyasztás ekkor se ugrott meg és még mindig élvezhetően lehetett autózni.
Nézzük mire lehet használni?.... Bármire!
Csajozni: tökéletes, szép az autó, hiába 15 éves formaterv, még ma is jól mutat az utakon.
Haverokkal kocsikázni: tökéletes, nagy hátsó tér, hátul 3 ember is kényelmesen elfér ha előre rövid lábúak ülnek.
Kipróbálva: Gáztartály mellé (ekkor még nem volt zenedoboz) simán befér még 2 ember.
Kirándulni: A csomagtartó hatalmas, így jól elfér benne a gáz tartály a zenedoboz (mélyláda) meg a hűtőtáska a sörnek.
Mint tipikus fiatal szeretem a dücdüc zenét szóval megörökölte a BMW-be vásárolt Pioneer fejegységet plussz kapott vacsi új 4db 16-os hangszórót és 4db csipogót, meg egy erősítőröl hajtott mélynyomót. Nagyot szól, szeretem.
Míg középiskolás voltam a Todóval jártam vissza koliba és ekkor a koli melletti parkolóban állt. Biztonsági intézkedésekből kapott egy Tatu indításgátló rendszert és sebességváltó zárat.
Régi kocsi de nem rozsdás hálisten. Biztonság kedvéért rendeltünk eBay-ról frankó cuccot. Az a neve Corrosion Predator és elektromos elven működik. Azóta sincsenek sehol csúnya rozsdafoltok.
Ja és van rajta vonóhorog. Utánfutón lehet vinni motort, quadot, bútort, betonkeverőt.
ui.: Apuék nem szeretnek beülni kiszállni, mivel alacsonyan vannak az ülések. Utazni viszont jó benne. :D
Hibalista
- -néha de mostanság egyre sűrűbben hideg első indításkor 5-6 másodperc után leáll második indítás után 2-3 percig ingadozik a fordulatszám aztán minden úgy működik ahogy kell :) - -apróbb elektromos hibák (csomagtartó világítás, index, elakadásjelző stb) semmi komoly
Ide hordtam szervizbe
apu
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
apu haverjai
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 126000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 33000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 318 TDS (1996) | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.2/10) |
