Semleges megbízható mindenes
Szöveges ítélet
Újként jött a családba, most éppen 5 éves, még mindig megvan. Szeretjük, kellemes autó, lendületes vonalvezetéssel, bár köze nincs a latinos tempóhoz. Belül minden szürke és fekete...
1.6, 8 szelep... kellemesen nyomatékos, de alaposan megpakolva kell forgatni. Igényli is. 160-as utazót szereti, viszi óra szerint a 200-at. Családi autónak ez elég, nem egy villám, de nem is ez a célja.
A csomagtartót próbálta már megpakolni valami töketlen? Mély, kicsi nyílással. Lehámlott a kapaszkodóról az anyag, most b?rözik. Az újkori hibáktól eltekintve egészen mostanáig hibamentesen ment, azonban most a váltó er?sen ragad, viszem szerel?höz. Na nem márkaszervízbe, ott szeretnek néha érdekes tételeket felszámítani.
Az autó amúgy 5 évesen és 94.000km után is tökéletesen üzemel. Hozzá kell tenni, hogy törés- és dohányzásmentes, garázsban tartott.
Aki ilyet akar venni, az mindenképpen figyelje az egyenletes alapjáratot. Ha ingadozik, az gáz, légtömegmér? csere. Ilyenkor melegen beindítás után simán lefullad, amikor az alapjárati motor "beállítja magát".
Az új Toledo nem szép, kár a limuzin formáért, így el is pártolok mell?le.
Frissítendő az eddigieket:
Már lassan 7 éve nyúzom, 138.000 km-nél tart. Még mindig törésmentes, még mindig vigyázok rá, és csak megy-megy-megy. Nem volt vele semmi gond, leszámítva, hogy a hátsó futómű már hangos. Cseréltettem gátlókat, de még mindig nagyot üt, nem ez a baja. Szerelők semmit nem találnak, úgyhogy nem tudom. Szintén nem tudtam megoldani a váltó ragadását. Nagyon meleg időben kemény lesz. Az olajcsere sem oldotta meg. Passz.
Horvátországban egy nagy dugóban a 6 éve fixen 90 fokon ácsorgó hőfokmutató elindult felfelé és csak 115 foknál indult be a ventillátor. 2 óráig fűtés, ablak le, edzettem a klímaváltozásra. Hazajöttem, megjavult magától. Szerintem honvágya volt.
A fogantyút bebőröztettem, az jól bírja, a kormányon már látszanak a használat nyomai. Még mindig semmi nem zörög a műszerfalon, enyhe vízkő! nyomok az ablakok gumi kédereinél viszont vannak. Nagyon belopta magát a szívembe, hogy a kötelező dolgok cseréjén kívül nem xarik be rajta semmi.
Mivel házvásárlásra adtam a fejem, egy darabig meg is marad, csak már nem szervízkönyves, lemondtam a gyári drága szakszervízekről.
Hibalista
- Új korában légzsák visszajelz? mindig világított, kb. 3x mentünk vissza. Az üzemanyagszintjelz? is kb. 2 hetesen bekrepált, komplett tank és m?szeregyüttes cseréje oldotta meg. Garanciában.
- Futóm? még tökéletesen gyári, leszámítva egy stabilizátort, ami er?sen zörgött.
Ide hordtam szervizbe
Seat Szabó
Korrektek, de néha 1-2 dolog szúrja a szemem (futóm? átvizsgálás 5.000-ért, ezért 1 répacs?sz kb. 1 percig egy lámpával nézi a felemelt autót, és kész).
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Helyi szerelő ismerős. Az autó egyszerű, mint a faék, már nem kell gyári szervízbe vinni, fele áron kijött a 135e-es kötelező.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 138000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Toledo 1994 1.6CL | Következő autója? | Skoda Superb, Mazda 6 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |
