Seat 1.6 16v elekronikai csőd
Szöveges ítélet
Hibalista
- hali én 2002 ben vettem az autót kevés km-rel 31000 szinte azonal pár ezer km után behal 2 gyujtótrafó ebből összesen 6 ot cseréltettem a 3 év alatt (18000ft/db körül van az ára) 50000km-nél a generátor feszültségszabályzója halt meg a Kaposvári Zsille seat szervízben meg voltak győződve hogy csak komplett generátort lehet cserélni kb 120000 ért, én azért egy generátor szervizben vettem 1 fesszabályzót hozzá 35000 ért és ez elég is volt neki. 68000km első labdaszonda 57000ft csak eredeti létezik belőle utángyártottban nem létezik még 5 vezetékes ehez való. első el. ablakemelő 60000km környékén javitása 20000ft-db szinte egyszerre mentek tönkre. 90000km vizgomba (6500ft) de a gyujtógyertyákat tönkretette +16000 ft és 1 hét mire kitalálták mi a baj, ekkoriban a klimából is eltünt a gáz minden előzmény nélkül 98000km légnyomásmérő + kipufogogázvisszavezető szelep együtt 50000ft és 2 hét mire kitalálták mi a hiba. itt vagyok 101.000km nél és 2 hét mulva adom le a kocsit (ujat veszek ami nem vw audi seat) és félve ülök be nem tudom mi megy még tönkre rajta... összeségében az autót szerettem de ez a sok elektronikai probléma eladásra kényszerit (fizikai hibája sosem volt csak elekronikai)
Ide hordtam szervizbe
seat zsille szerviz kaposvár nem ajálom, meg tudják csinálni de várja ki az ember
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 31000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | 318i | Következő autója? | kia ceed |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.6/10) |
