Megbízható társ az utamon
Szöveges ítélet
Az előző Toledohoz képest (ami szakasztott ilyen volt), ez a záró szériában készült, és nem jeleskedtek Spanyol barátaink az összeszerelésben. Számos apró bakit hagytak (hibás index kar, ami a tempomat miatt nem is egyszerű), hibás utastér világítás (ez utóbbit első kapcsolásra sikerült atomjaira amortizálnom, úgy legoztam össze, viszont azóta is működik). A kényelmét imádtam, számos hosszú uttal a hátam mögött (300-500km egyhuzamban) is kényelmes és szívesen utazom vele. A tempomat szépen muzsikál, ha egyszer bekapcsol, viszont addig lehet küzdeni vele. A fordulatszám néha "csak úgy" felpörög, de minden megy ettől függetlenül. Néha 1-3 másodpercre erőtlenné válik, majd újra megy rendben tovább. 160 fölé soha nem húztam üzemszerűen, de autópályán beszorított helyzetből húzott ki e felett is szépen. Összességében 5-en használtuk, de mostanra kinőttük. Ennél már nagyobb kell.
Hibalista
- Úgy összességében 3 év után (!) előjött egy csomó hamis hibajelzés, amit nem tudtak 3 szerviz alatt sem megoldani (induláskor hamis vízszint riasztás, ami eltűnik amint kicsit melegedni kezd - volt 1-2 dolog már cserélve, de miután csak találgatásnak tűnik, nem engedtem a kísérletezést tovább, hisz én fizetem). Ezen kívül néha a benzinszivattyú kicsit megmakacsolja magát és igencsak küzdelem beindítani (volt hogy 10 percig szórakoztam mire elindult - igaz ez az első Toledo ami ezt teszi velem)
Ide hordtam szervizbe
Seat Ferihegy
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Seat Planet M1
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 130000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Toledo | Következő autója? | VW Passat |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.3/10) |
