Egy dögös fenevad
Szöveges ítélet
Ez a harmadik TOLEDOM (így nagybetűvel) Az első 1,6 8V, a második 1,6 16V, és most 1,8 20V turbo 181 LE. Kívülről mindegyik egyforma volt, még színre is. Van olyan kollegám, aki azt hiszi, hogy 5 éve ugyanavval a kocsival járok, de ez már a harmadik Toledom (ez már sok mindent elmond).
Vadállat, nagyon megy, első időkben kiszálláskor remegett kezem lábam (pedig 8 évig raliztam, nem szokatlan a száguldás) de hogy 210-nél még hanyatt essek a gyorsításkor, még nekem is szokatlan. A jó oldalai: nincs turbo lyuk, mindig iszonyat erővel húz 1200-as fordulattól, a hatsebességes váltó jó, gyorsan kapcsolható, szinte nincs idő duplakuplungra (meg nem is kell), iszonyatosan gyorsul minden fordulatnál. Nagyon nagy élmény az autó!!!!!
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
Csak a kötelező szervízre kellett vinnem
SEAT Szigethalom
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 40000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Toledo 1,6 16V | Következő autója? | egyelőre nincs tervbe |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
