A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Seat » Toledo (1999-2004)

Toledo 1.6 16V Stella 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A szenvedélyes spanyol

Szöveges ítélet

Választásom azért esett erre a típusra, mert 2.500eFt-ért néztem használt autókat, ezért az árért 31.000km-el kevés más típus jött szóba. A Seat Toledo-nak kimondottan tetszett a formája (mai napig kevés vetélytársa akad formailag ebben a kategóriában, gondolok itt a kocka német szüleire), hatalmas a csomagtartója és mindenképpen benzinest szerettem volna. Jó választásnak tűnt a kiforrott szívó 1,6-os, a gyári 105PS kellő erőt biztosít de csak 3000rpm felett. Alacsony fordulaton iszonyatosan lomha, csodát nem kell várni a technikai adatok ismertek. Aki "versenyautót" szeretne az válassza a turbós motorokat. A jármű megvásárlása után azonnal át lett alakítva benzin-gázüzeművé.
Így elmondhatom, hogy a tankolásoknál (60literes henger alakú tartály a csomagtartóban, 48 liter gázt lehet bele tankolni) nem izzadtam meg, 6-7eFt-ból megtettem vele 600km-t. Tévhit az, hogy a gáz tönkreteszi a motort, meg lomhább tőle az autó, ezt azok állítják akik nem értenek hozzá, sajnos sok ilyen ember is ír ítéletet. Aki ezt a típust válassza az egy megbízható, masszív, hihetetlen jó kanyarstabilitású autót kap, melyet olcsó fenntartani üzemeltetni. Pl. elvégeztettem a komplett vezérléscserét 50.000km-nél, lehet megköveznek érte, de ekkor már 5 éves volt az autó jobbnak láttam a békességet(vezérműszíj-kicsi, nagy(mert ugye kettőt kellett bele tervezni:),feszítők, görgők, vízpumpa, gyári anyagokkal 70ezerért. Nem tudom más típusoknál hogy van ez, de a Seatomban a gyári fékbetétek vannak még 67ekm után is, állapotukból kiderül kb 30-40ekm-t kibírnak még. Jelenleg még mindig a birtokomban van az autó, eladni nem tervezem addig amíg nem kell rá már irreálisan sokat költeni.

Leírom azt is ami számomra nem tetszik az autóban, de ez is egyénfüggő: kényelmetlenek hosszútávon az ülések, hátulra való kilátás katasztrófa (tolatóradar lett a megoldás rá, mivel a tükrökből semmit nem látni a hátsó ajtókilincs mögötti részből, + a C oszlop vastagsága még rátesz 1 lapáttal), a váltó is elég fura volt számomra, idővel megszoktam, de túl feszes, szinte beugrik a helyére, "kajakból" kell váltani, nem egy francia kifinomult leheletváltó.

Hibalista

- Jobb első ablakemelő mechanika, gyári 25eFt volt.

Ide hordtam szervizbe

Magán szerelő, megbízható gyors, olcsó, kitűnő munkát végez.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2003
Kényelem (3) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 31000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 36000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Swift Következő autója? Seat Exeo, vagy Leon 2.0TFSI
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Seat Toledo 1999

További ítéletek (146 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)