A száguldó vas
Szöveges ítélet
2004 ?szén vásároltam újonnan 110 lóer?s dízelmotorral. már akkor is meg voltam vele elégedve jól húzott a 235 Nm-ével de mivel nagyon csábított a chiptuning de féltem esetleges sufni módszerekt?l, nagyon megörültem, amikor kiadta a SEAT a chip csomagját. Meg is rendeltük, be is szerelték "potom" 230000 Ft-ért és ugyanekkor megajándékoztam egy hátsó szárnnyal is,amit?l még jobban nézett ki. Papír szerint a chippel 135 Le és 286 Nm áll rendelkezésünkre, de egyik ismer?söm is beszereltette és lemérette, neki ez 143 Le-t és 300 Nm-t produkált. Gyorsulása szuper bár a váltó lehetne egy kicsit rövidebb úton járó is. Végsebessége gyönyör?: 225 körül mentem vele. Útfekvése bámulatos az úthibákat szépen felüti de az autó nem pattog el, az íven marad. Szereti a kanyarokat és a féke is nagyon jó. Sok jó kiegészít?t vásároltam hozzá. Nem tartozom a "betartom a sebességkorlátokat és döcögök" táborába, de így is 5,5 6 liter körül fogyaszt. Motrohangja hidegen jó kopogós 1000-2000 között nem jó hallgatni de háromezer föllöt gyönyör?en muzsikál, s?t ordít. sokak ezt biztos nem szeretik, de én ezt nagyon kedvelem. Van benne kipörgésgátló és diffizár is ,az ESP- t sajnálom,hogy nem tetettem bele, pedig néha azért jól jönne. Az ülések oldaltartása tökéletes, bár hátul a helykínálat nagyon kevés, ez az átka a mai közös padlólemezes gyártásnak. Négyen azért el lehet férni benne rendesen de öt embernek már sz?kös. Csomagtartója 500 liter, ami b?evn elég. Sajnálatos ,hogy nincsen benne állandó órakijelz? ,hanem váltogatni kell. A jobb els? futóm? fel?l néha, lassabb tempónal jön valami nyiszergés, meg nemrég ugyancsak jobb oldalról a fékezés közben súg a fék. a szervizben azt mondták, hogy ez természetes, balszerencsémre ,akkor éppen alig lehetett hallani. Sajnos 30000 km környékén már nyikorognak recsegnek a m?anyagok de ez elviselhet?. Ez az autó nagyon megérte a pénzét, ami így tuningal együtt 5 és fél millió volt. igaz ebb?l még félmillkát lealkudtam. még nem szeretnék megválni t?le, de ha mégis akkor csakis BMW-t, a mostani Toledo valami nagy szar formailag. Aki szeretné a SEAT-ját egyedivé varázsolni, mindenképpen látogasson el a www.seat-club.hu-ra.
Hibalista
- Eddig még semmi, bár vannak furcsa zajok...
Ide hordtam szervizbe
Tatabánya Seat szerviz
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Astra | Következő autója? | BMW 3-as |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
