A majdnem tökéletes Audi klón
Szöveges ítélet
Nos nem könny? (nép)ítéletet írni. Hogy miért? Mert az el?z? autómhoz képest ez egy álom. Minden értelemben.
Csendes, kénylemes, tágas, és megy is. Mármint a Suzi-hoz képest. Elelinte azt gondolotam, hogy nagyom megy, már csak azért is mert az M3-son 170-nél 206-os Peugeot le akart villogni és kiváncsi voltam, hogy tudja e a 200-at (óra szerint). Ja mi négyen voltunk. A 206-os nem bírta :)
No, de térjünk vissza a Toledo-hoz. A m?szerfal az AUDI A3-ból jött, és még a fáradságot sem vették hogy változtassanak rajta. DE nem is kellett, a m?szerfal nagyon szép és jó és masszív. Én hiányolom a szévéd?r?l a fels? sötétített csíkot a napellenz?k között- ezt kár volt lespórolni:) A keszty?tartó valóban kicsi, hát ha még CD tár is lenne.
De ha már a zenénél tartunk azt gondolom, hogy a ennél a rádiónál láttam és hallottam már tökéletesebb alkotást pl. Clarion. Ett?l persze még jól szól és óriási basszusok vannak benne csak hát néha a rádió vétel átmegy mono-ba, ilyenkor kicsit elt?nnek a magas hangok. Még itt pesten is, akkor mi lehet mondjuk Szlovéniában.
És ha már a hanszóróknál tartunk akkor itt szeretném elmondani, hogy kicsit túl kiemelkednek azaz kicsit belógnak a lábtérbe és ki be szálláskor bizony figyelni kell, hogy le ne rúgja a vendég.
Elöl nem zörög semmi, de hátul kicsit más a helyzet.Szóval hallok egy kis nyüszögést a jobb hátsó ülés támlájából. Megoldás: id?nként szilikon spray-al be kell fújni a rögzít? szerkezetet, ami a fém kampóba beakad.
Meg kell hogy mondjam lassan fedeztem fel az autót, 1 év után is még volt számomra új dolog benne. Sokat tud az autó, képes a kulcs zárban való elfordításával és megtartásával ebben a helyzetben, minden ablakot egyszerre fel vagy lehúzni, de könyörgöm miért nem lehetett ezt a központi zárra is berogramozni???
Sajnos az enyémben nincs kipörgésgátló, ezt sajnálom nagyon, jobban mint a tempomat hiányát.
Az 1.6 motornak van egy érdekes mély hörg? hangja - engem kicsit zavar mert ültem 1.4-es Leon-ban és nem hallottam a motort benne. Ami viszont pozitívum, hogy én városban eljárok 8-8.3 L-el(utóbbi a téli hidegben). Igaz én nem taposom ki a lelkét!!!
Ez tetszik, viszont én úgy vettem észre hogy 98-as benzinb?l kicsit kevesebbet eszik. Érdekes jelenséget figyeltem meg, id?nként álló helyzetben hosszabb alapjárati járatásnál felelmeli az alapjáratot 1000-es fordulatra csak nem értem, hogy miért? Valaki tudja?
Nekem a váltó nem igazán akad, bár olvastam err?l. Az én nagy bánatom az, hogy a váltó jobb oldali lehajtásnál id?r?l id?re visszatér? probléma az olajfolyás. Most még javítgatják gariban, de mi lesz kés?bb? Már ott tartok hogy kikövetelem a váltócserét.
A csomagtartó jó nagy, beleférne egy ruhásszekrény - de nem egyben mert a szája bizony kicsi. Amikor autókat választottam minden szalonban azzal kezdtem, hogy felnyittattam a csomagtartót és megnéztem a csomagtér ajtó bels? kárpitozását. Ez itt jó, és bels? fogantyú is van a lecsukáshoz, nem úgy mint a majdnem 5 millás Honda Civic-ben, ahol a vas lemez majdnem elvágta a kezemet.
A Corollánál már egy darab sz?nyegre futotta, de még ott is kívülr?l kellett a koszos csomagtér ajtót megfogni. Hogy ebben miért törekednek a minimálra a japók? Ki tudja engem ezzel elveszítettek.
Summa sumárom azért ez egy jó kis ajotóóóóóóóó. A következ? is SEAT lett volna, de ezt új az ocsmányságot soha nem tenném be még a garázsomba sem, nemhogy járjak vele. Na mindegy, remélem belebuknak és akkor ismért csinálnak elfogadható áron egy elegáns limuzint - like AUDI A4.
Hibalista
- 8700km: csomagtérzár (gariban csere)
- 9200km: bal légbeöml? rostély (gariban csere)
- 9500km: váltó jobb oldali lehajtás folyik az olaj (gariban jav.)
- 12000km: váltó jobb oldali lehajtás ismét folyik az olaj (gariban jav.)
- 23000km: váltó jobb oldali lehajtás megint folyik az olaj (gariban jav.)
- 27000km: váltó jobb oldali lehajtás megint folyik az olaj, nyelestengely simmering csere (gariban jav.)
- 27350km: els? stabilizátor kar silentblokkok cseréje (gari)
- 28128km: bordásszíj csere, bal hátsó tárcsafék stift csere
- 32000km: komplett fékrásegít? cseréje a m?ködtet? tengely kattanása miatt
Ide hordtam szervizbe
Pohu Buda : eddig normálisak, de sajnos 3 szerelés nem volt nekik elég, hogy rájöjjenek a hiba valódi okára
Seat Szabó: kár, hogy ugyanazzal akartak próbálkozni, amit már 3szor más megcsinált - szerintem els? körben a gari díj kellett volna nekik :)
Értékelése: 5
Másik szerelő értékelése
Seat Vác: Megcsinálták az olajfolyást és remélem most már jó lesz és adtak csereautót
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 33000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Suzuki Swift | Következő autója? | valami szép és kerek |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
