A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Seat » Toledo (1991-1999)

Toledo 1,9Tdi 90Le 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbizható Tdi. 1996-ból

Szöveges ítélet

Az autót 2007 februárjában vettem és a vételkor már láttam, hogy a motoron kivül sokmindent meg kell csinálnom ill. csináltatnom, ezért is vettem olcsóban mint a piaci ár. Az előző tulaj elhanyagolta, de Én kezelésbe vettem. Egyből szerelő / kötelező szerviz + a felsoroltak /aztán azóta csak hajtom, semmi baja. A motor hangja kicsit traktorosabb mint a G3-é, de az 1z motor ASD váltóval kivállóan alkalmas a mindennapokra, meg tuningra is. A 90 Le szerintem gyenge a kasznihoz, ezért rakattam bele a KraziD-vel 502-es csúcsokat, igy 110 Le. Csúcsokat ajánlom mindenkinek. A legnagyobb hidegben is kivállóan indul. Japán autómból átülve a vezető ülés lehetne kényelmesebb, előről hiányolom a könyöklőt is. A csomagtartó hatalmas. Menetstabilitás jó. A fogyasztásom nyáron a feleségem lába alatt 90km/h-nál 3,6l is volt, de átlagban a computer szerint 120 km/h-nál 4,3-5,5 között van. A kasszni nagy, sportos, a motor erős, gazdaságos. Az alkatrészek nem drágák hozzá, autós boltból és bontóból mindent meg lehet szerezni. Többször voltam vele külföldön megpakolva, de ezidáig mindig hazaértem. Olajból az Igol 10w40 td.-t töltöm bele, fontos a jó minőség, a Mobil1 árával azonos. Cseréig egy csepp sem hiányzik szinte.

Hibalista

- -Jobb első-alsó trapéz gömbfej: 2400ft.,
- -Bal oldali külső és belső féltengelycsukló: csak 10.000ft., mert a Golf3-é uaz bontóból, új gumiharangokkal együtt.
- -Generátor csapágyak 5.000ft., szénkefék 3.500ft., és egy új kuplungos szabadon futó tárcsa: 19.500Ft.+mdij: 6.000ft.
- -Klimakompresszor csapágyak, tömbszelence és 2x csőhegesztés + festés, töltés és mdij kb: 40.000ft.
- -Turbónyomás szabályzó szelep: új 15.000ft, de volt a polcon egy használt 0ft..
- -Fényre elsőtétedő belső visszapillantó tükrömmel még nem foglalkoztam, az nem működik. ???ft.
- -A többi az mind a kötelező szerviz.
-

Ide hordtam szervizbe

Dunaújvárosi magánvállalkozó autószerelő, aki többségében VW, Audi, BMW, Merci,Seat Skoda szerel. Mondhatom, hogy olcsó, gyors és megbizható. Márkaszervizbe soha nem mennék, mert a kiszámlázott költségek megfizethetetlenek számomra és ők is autóalkatrészboltból vásárolnak alkatrészt.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Nem állok messze az autószereléstől, ezért amit tudok magam szerelek pld: összes villamosság, műszerfalizzó, futómű alatrészek, ablakemelők zsirozása, olaj és szűrők cseréje. Nyitott szemmel járok autószerelés téren, a hasznos tanácsokat mindig megtartom.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1996
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 180000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 16
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Galant 1,8 tdi 82Le Következő autója? csak Tdi, Passat kombi vagy egyterü
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Seat Toledo 1991

További ítéletek (77 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)