Megbizható Tdi. 1996-ból
Szöveges ítélet
Az autót 2007 februárjában vettem és a vételkor már láttam, hogy a motoron kivül sokmindent meg kell csinálnom ill. csináltatnom, ezért is vettem olcsóban mint a piaci ár. Az előző tulaj elhanyagolta, de Én kezelésbe vettem. Egyből szerelő / kötelező szerviz + a felsoroltak /aztán azóta csak hajtom, semmi baja. A motor hangja kicsit traktorosabb mint a G3-é, de az 1z motor ASD váltóval kivállóan alkalmas a mindennapokra, meg tuningra is. A 90 Le szerintem gyenge a kasznihoz, ezért rakattam bele a KraziD-vel 502-es csúcsokat, igy 110 Le. Csúcsokat ajánlom mindenkinek. A legnagyobb hidegben is kivállóan indul. Japán autómból átülve a vezető ülés lehetne kényelmesebb, előről hiányolom a könyöklőt is. A csomagtartó hatalmas. Menetstabilitás jó. A fogyasztásom nyáron a feleségem lába alatt 90km/h-nál 3,6l is volt, de átlagban a computer szerint 120 km/h-nál 4,3-5,5 között van. A kasszni nagy, sportos, a motor erős, gazdaságos. Az alkatrészek nem drágák hozzá, autós boltból és bontóból mindent meg lehet szerezni. Többször voltam vele külföldön megpakolva, de ezidáig mindig hazaértem. Olajból az Igol 10w40 td.-t töltöm bele, fontos a jó minőség, a Mobil1 árával azonos. Cseréig egy csepp sem hiányzik szinte.
Hibalista
- -Jobb első-alsó trapéz gömbfej: 2400ft.,
- -Bal oldali külső és belső féltengelycsukló: csak 10.000ft., mert a Golf3-é uaz bontóból, új gumiharangokkal együtt.
- -Generátor csapágyak 5.000ft., szénkefék 3.500ft., és egy új kuplungos szabadon futó tárcsa: 19.500Ft.+mdij: 6.000ft.
- -Klimakompresszor csapágyak, tömbszelence és 2x csőhegesztés + festés, töltés és mdij kb: 40.000ft.
- -Turbónyomás szabályzó szelep: új 15.000ft, de volt a polcon egy használt 0ft..
- -Fényre elsőtétedő belső visszapillantó tükrömmel még nem foglalkoztam, az nem működik. ???ft.
- -A többi az mind a kötelező szerviz.
-
Ide hordtam szervizbe
Dunaújvárosi magánvállalkozó autószerelő, aki többségében VW, Audi, BMW, Merci,Seat Skoda szerel. Mondhatom, hogy olcsó, gyors és megbizható. Márkaszervizbe soha nem mennék, mert a kiszámlázott költségek megfizethetetlenek számomra és ők is autóalkatrészboltból vásárolnak alkatrészt.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Nem állok messze az autószereléstől, ezért amit tudok magam szerelek pld: összes villamosság, műszerfalizzó, futómű alatrészek, ablakemelők zsirozása, olaj és szűrők cseréje. Nyitott szemmel járok autószerelés téren, a hasznos tanácsokat mindig megtartom.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 180000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 16 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Galant 1,8 tdi 82Le | Következő autója? | csak Tdi, Passat kombi vagy egyterü |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
