A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Seat » Toledo (1991-1999)

Toledo 1,6 Magnus Plusz 101 Le 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Drága fenntartani, de szerethető!

Szöveges ítélet

Hol is kezdjem?
Ha valaki elolvassa, hogy mennyi minden romlott el a kocsin, és hogy azok mennyibe kerültek valószínüleg messziről kerülni fogja a túpus, pedig valójában meg lehet szeretni a típust!

Én mindíg új, utángyártott alkatrészeket rakattam bele, de a bontókból sokminden kompatibilis hozzá a Golf III-ból.

Kifejezetten SEAT bontott alkatrészt találni hozzájuk nagyon nehéz, mert öreg autók, és ezek a 1996-1999-ig gyártott 1,6 101 Le-as példányok még ritkák is.

Előnyök:
- Soha sem hagyott ott!
- 3 ezres fordulat fölött nagyon megy, főleg ha magas oktászámu benzin van benne. (próbáltam!)
- hatalmas a csomagtere.
- Pöccre indúl, akármilyen hideg is van!
- Kényelmes még hosszú utakra is.
- Motorikusan kiválló, mert ez még a régi 8 szelepesek közé tartozik.

Hibalista

- - Gyújtáskábelek és gyertyák 2X - - Gyújtáselosztó - - A motorvezérlő kompjútere (ECU) meghibásodott, javítani kellett (25.000 Ft) - - ECU csere, mert beázott (30.000 Ft), de hatalma mázli, hogy találtam hozzá bontottat, mert túl ritka a típus, tehát ilyet szinte nem is lehet hozzá szerezni, újonna pedig csekély 400.000 Ft. - - Teljes kipufogó rendszer csere rohadás miatt (100.000 Ft). ez is elég húzós. - - Teljes első fékrendszer csere (betétek, tárcsák, fékcsövek, olaj stb.) 52.000 Ft. - - Kuplung szerkezet és lenkerék csere (70.000 Ft) - - Hátsó lengéscsillapítók csere (27.000 Ft) - - Vezérlés csere (30.000 Ft), na ez legalább tényleg olcsó volt! - - Ezeken kívül is voltak még filléres kiadások, de azok hol nincsenek. - Ja és rohad az alváz, hát azt még nem csináltattam meg, de egy karosszériás szerint nem lesz olcsó!!! - - Összegzésül a kopó alkatrészei nem mondhatók drágának, de az elektronikai alkatrészek (ECU, légtömegmérő, ablaktörlő motor stb) elég ritkák és drágák.

Ide hordtam szervizbe

Monori bontósokMonor felé a 4-es út mellett.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1997
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 189000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 55000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Kadett 1,4 benzin Következő autója? Még nem tudom, de egy nagy kombi
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Seat Toledo 1991

További ítéletek (77 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)