Pupi, a lomha dög
Szöveges ítélet
Az autót elvileg 5éves korában vásároltuk úgy hogy hengerfejes volt ekkor még tgk volt. Majd szgk-lett.
A motor felújítás utan amibe benne volt a furás is ha már szétt volt szedve kiderült hogy 1.3 polo moci van benne nem pedig 1.5 d (ilyen mocival nem is gyártották)sőt a világon nincs olyan autó ami pont 1500cccm,ennek viszont ez volt és van a forgalmiába.
A motor 60e km után újból megadta magát elvileg gyűrű töréses lett. Pedig nem nagyon volt hajtava.
Ekkor 160e ft lett ráköltve.
Ezután még 20e km ment bele gond nélkül aztán eladtuk(hála istennek)
A futóművel nagyon sok probléma volt többször szétestek a féltengelycsuklók stb
A fék is mindig levegős lett.
A fogyasztás városba 5 liter körül kívül 80nál 4 liter 90nél szintén 5.
90 felett már hangos volt szóval ezt szerette utazóba és 130 volt a vége.
Lehet hogy csak a mi autónk volt ilyen sz@r.
De nagy öröm volt amikor sikerül túladni rajta.
A következő tulaj kb fél év után szintén eladta szóval neki sem jött be.
Hibalista
- 2x motorgenerál
- A futóművel nagyon sok gond volt.
- 2 garnitúra izzító gyertya
- generátor
- önindító
- fék
-
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 50000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Opel Corsa B Td(egy isten király a Seat után) |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.2/10) |
