A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Seat » Terra (1987-1996)

Terra 0.9 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Igáspóniló

Szöveges ítélet

Cégautónak érkezett ez a csöppség. Rögtön els? nap elszaladt rutinos sof?r kollégám vezérm?szijat és sz?r?ket vásárolni, hogy megejthessük az els? szervizt. Az autósboltban átforgatták az összes katalógust, de sehol nem leltek benne vezérm?szijat, aztán belekukkantva a motortérbe derült ki, hogy efféle dolog nincs is benne! Jót derültünk ezen, és a kés?bbiekben is efféle vidám hangulatban teltek el a Seatos mindennapok. A raktere nagy, csak rövid, de teherbiró. A kényelem elfogadható, még egy-két németországi kiruccanás is elviselhet? volt benne. A motor aprócska, de megfelel?en er?s az autóhoz. A vége valahol 140 körül van óra szerint, de itt már halálhörgés jön bel?le, igazán 120 felett már nem szeret menni. A fogyasztása városban 6-7 liter, országúton kijön 5-6 között is. Nekem egyszer nyáron 4.2L jött ki, pedig 110-120-szal mentem nagyon sokat a Balcsi körül meg alatta Somogyországban, igaz ebb?l nem keveset buszok szélárnyékában. A motor elnyúhetetlen, még azt is kibirta, mikor hajnalban Sopronban egy átmulatott éjszaka után becsüccsentem a kocsiba, és elindultam a Balaton felé. Furcsa volt, hogy nem akar menni a kocsi, csak zajos meg er?lködik, de hát fáradt voltam, mentem vele, max 90-et tudott. A balcsinál derült ki, hogy végig 3.-ban tapostam neki, de meg sem kottyant a motornak ez a kis kinzás.Amúgy a motor szelephézaga beállithatatlan, mert a leggondosabb állitgatás után az els? inditás mindig a következ?képpen zajlott: motor beindit, majd fülelés. Csendes, finoman jár, majd ahogy kezd bemelegedni, megszólal valamelyik szelep, majd sorban a többi. A következ? inditásnál viszont már az els? perctöl fogva úgy kelepelnek, mintha hozzá sem nyúlt volna senki! Úgy tünik, ez ilyen. A kocsi többi része- eltekintve némi rozsdától- strapabiró, egy váltóbak csere volt mindössze. A soksof?rös üzemmódot is zokszó nélkül birja immáron kb 10 éve, ezalatt pedig belecsúszott vagy 250000, igaz most már eszi az olajat egy kicsit- kb 0.6L/1000km. Ez egy igásló, na jó, egy igáspóniló!

Hibalista

- váltótartó bak

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1988
Kényelem (5) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 60000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Kadett D 1.3 Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Seat Terra 1987

További ítéletek (7 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)