A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Seat » Tarraco (2018)

Tarraco 1.5 TSI Xcellence 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A precíz német spanyol álarccal 1.5 TSI Xcellence

Szöveges ítélet

Az autót mi konfiguráltuk és vettük át 1 éve, azóta 12 ezer km ment bele. Pozitív, hogy az Xcellence csomagban szinte minden extra benne volt, egy-két dolgot kellett csak hozzátenni. A motorral viszont kompromisszumot kellett kötni, két opció volt csak benzinesben 1.5 elsőkerék-meghajtás manuális váltóval vagy 2.0 összekerék automatával. Az árkülönbség 2.5M Ft volt, annyit nekünk nem ért, így maradt az 1.5.

A külső szubjektív, szerintem azonban messze a legszebb autó az egy alapra épülő trió közül (Tarraco, Kodiaq, Tiguan Allspace). Plusz nem tucatautó, nagyon kevés van belőle, az emberek megnézik, rácsodálkoznak.

A belső is el van találva, kellemes az anyaghasználat, sötétben szépek a világító díszcsíkok, a bőr/szövet/alcantara ülések kényelmesek és jól tartanak, a memóriás ülés opció hasznos, megérte a felárat.

A digitális km óra meglepően szép grafikájú, részletesen személyre szabható, szép a mozgása az "analóg" mutatóknak. A középső kijelzőn láthatóan kisebb a felbontás és lassabb a rendszer de még elfogadható határokon belül. Az autóval kapcsolatban nagyon sok minden paraméterezhető, beállítható ami hatalmas pluszpont. A gyári navi frissítés a SEAT szalon állításával ellentétben ingyenes, a legfrissebb térképek bármikor letölthetők a seat.com oldalról. :D

A vezetéssegítő rendszerekről kizárólag jókat tudok írni. Autópályán az adaptív sávtartó és adaptív tempomat páros tökéletesen működik. Gyönyörűen a sávban tartja az autót és pont úgy és akkor lassít és gyorsít amikor én is tenném.

A sávtartó nem tolakodó, főutakon is hasznos, ott ugyan nem lehet rábízni az autót de segít a sávban tartani, autópályán viszont lehet közben enni-inni, amíg nem szól, hogy fogjam meg a kormányt. Ha nem fogom meg, nyom egy kis büntetőféket. :)

A városon belüli vészfék funkciót egyszer volt szerencsém kipróbálni, egy gyorsuló autósor újra megállt, én nem figyeltem, az autó satuzott és megálltunk.

A teljes LED csomag alap a Tarracónál, nagyon látványos a sötétben vezetés akár még Xenonról áttérve is. Az automata távolsági fényszóró (nem mátrix hanem fel-le kapcsol) szinte nem hibázik, egyedül autópályán kell kikapcsolni, ott nem mindig észleli a szembejövőket.

Beats audio is van (feláras), a pótkerékben egy mélynyomóval. Szépen szól csak sajnos full hangerőn a mély hatására a jobb oldali ajtón a borítás berezonál, ezt szerintem majd garanciában megoldják ha egyszer visszaviszem.

A kávédarálózós trolloknak jelezném, hogy az 1.5 turbós benzines motor meglepően dinamikusan mozgatja a Tarracót és vegyes használatban simán 7 liter alá vihető a fogyasztás. Városon kívül 5,5 liter körül fogyaszt, csak várossal 9 körül.

Egyetlen negatívumot tudok felhozni, hogy a könnyű motor, elsőkerék-hajtás és a magas építés miatt emelkedőn, nedves úton nagyon hamar elkapar. Egyszer egy 21 százalékos aszfaltos emelkedőn egyszerűen nem lehetett vele felfele elindulni. A kerekek folyamatosan elpörögtek, amit persze az elektronika próbált tiltani.

Összességében nagyon meg vagyok vele elégedve, minden része precízen megtervezett, minden úgy működik ahogy kell.

Hibalista

- Az egy év és 12 ezer km alatt semmi nem romlott el rajta, garanciális javítás sem történt.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2019
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Sorento Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Seat Tarraco 2018

További ítéletek (2 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)