Nyugat első szele
Szöveges ítélet
Az autót egy Dácia után vettük, amin még a román felvásárlók össze is verekedtek!:) A másik esélyes kocsi egy Wartburg volt, de jobb, hogy a nyugatit vettük. Az addigi autóinkhoz képest maga volt a pazar, nyugati hodály: irtó kényelmes volt, feküdt az úton, és ment is rendesen.
Aztán a kocsi fogyasztása csak nőtt, csak nőtt, bár használtuk mindenkor, és mindenhogyan. Még emlékszem, fa szállításra is: többször volt, hogy a hátsó üléseket ledöntve telepakolva tüzelőfával furikáztunk. Ez lett a kocsi veszte, megrogyott a kaszni.:( Meg hát rohadt is olaszosan, aztán kiöntöttem kátránnyal a kocsi fenéklemezét, ami konzerválta, viszont mentse meg az isten azt, aki azt hegeszteni akarja... Eladtuk, vettünk helyette egy másik Rondát, és végülis mindkettő bevált, jók a SEATok.
Hibalista
- Tulajdonképp nálunk nem romlott el semmi érdemleges. Az alkatrészellátás jó, hisz minden bontóban be lehetett szerezni a szükséges motoralkatrészt, a kasznihoz már bajosabb, de az autósboltokban mindent lehetett hozzá rendelni, és nem volt drága.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1985 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 55000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 1310TXL | Következő autója? | SEAT Ronda 1.5GLX- lásd Hűséges társ, Don Padrafosh |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
