A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Seat » Marbella (1986-1998)

Marbella 903 köbcenti 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

Trabifílíng

Szöveges ítélet

Van új autónk, puccos verda, de falusi lettem, így szükség volt munkába járó taligára is. Asszony nyomta a gázt a családi autónak, hozta vitte a kölyköket, a hétköznapokon kiszorultam a családi csodából. Két kocsihoz csóri vagyok, így hosszas keresgélés következett a roncspiacon. A vége ez a Marbella lett.
200 ezerért vettem friss műszakival, mit veszthetem volna? (200 ezret...)

Egy hét után elszállt a hengerfej tömítés, 8.000 -es költségen hétvégén kicseréltem. Aztán következett két gondtalan év. HOPPÁÁ!
Már megérte!
Azért írnék a kocsi tulajdonságairól is egy kicsit. Nemtooménmilyentipus, nem is érdekel, annyit tudok, hogy 903 ccm, szinte minden fiatklón benne, úgyhogy rém olcsó hozzá minden alkatrész. Nyitható a teteje, esküszöm jobb, mint a klíma, nincs huzat még 100 felett sem. Csak mosóba nem mertem vinni a tető miatt egy évig, de kár volt parázni, mert mikor már a színét sem láttam a kosztól elvittem mégis és nem ázott be.
Jó a fék, a kormány meg mintha szervós lenne, egy újjal tekerni tudom. A teljesítmény egyáltalán nem rossz egy ekkora motorhoz képest, ezt a kis kasznit jól mozgatja. Ez valami delux lehetett régen, mert nem fapados a belseje, de ne gondoljon senki bőr-fa belsőre. Volt trabantom is, én ahhoz viszonyítom...

Most lett megújítva a műszakija, 110 ezret költöttem rá a bürokrácia költségeivel együtt, sok is meg nem is, de ennyiért élvezhetem a gépet még két évig.

Jópofa autó, én nagyon szeretem, rövid távokon kényelmesnek is mondható. Amíg bírja, nem fogom szanálni, munkába járni tökéletes.

Hibalista

- hengerfej tömítés-házilag óccsón javítva
-
- zörgött, mint a "dízellada" - vezérműlánc + koloncok cseréje után nagyon csendes lett.

Ide hordtam szervizbe

Otthon szereltem/szerelem + műszakira fusiszervíz

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1992
Kényelem (5) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Trabi, R4, Nissan Almera, meg van emellett egy Ford Fusion Következő autója? Subaru Sti (ha bírnak csinálni egy normálisat, mert a 2008-as nem tetszik) egyébként valami japán
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Seat Marbella 1986

További ítéletek (7 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)