A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Seat » Leon (2013)

Leon ST FR 1,4 TSI (150 Le) S&S 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Tényleg az eddigi legjobb Seat(om)

Szöveges ítélet

Ez a második Leon ST-m. És a negyedik Seatom egymás után. (Ibiza, Toledo, Leon ST után)
Az előző írásaim:
Szeretnivaló, megbízható - Toledo
Az eddigi legjobb Seat(om) - Leon ST
És ez a harmadik TSI motoros Seatom.
- 1,2 TSI (105 Le) - Toledo (2013-as) - 65.000 km
- 1,4 TSI (140 Le) - Leon ST (2014-ös) - 74.500 km
- 1,4 TSI (150 Le) - LEon ST (hengerlekapcsolásos) (2015-ös) - 120.000 km

Egyikkel sem volt soha semmi problémám, bár az igaz, hogy nem vagyok átlagos felhasználó: havi átlag 6.500-7.000 km-t autózom, nem városban: 80 % autópálya, 10 % országút, 10 % város.

Valamennyi fogyasztása 6 liter vagy az alatt volt. Igaz, az ígéret a prospektusban 5 liter, de azért ez sem rossz. Nekem nem okozott csalódást.
Egyébként az 5 liter sem álom, ahhoz 95-100 km-es sebeséggel kell autózni ki a világból ... sikerült párszor Eger-Hatvan-Szolnok-Martfű vonalon 4,8-at mennem.

Az autóról.
FR felszereltség. Kicsit keményebb volt a futómű, mint a Style-os ST-nek. Autópályán kiváló.
Fékek szerintem nagyon jók, vészfékezésnél is egyenesen fut.
Gyári Dunlop Sport MAXX kerekek (17") hihetetlenül csendesek. Kb. 80.000-et mentem vele, még van bennük egy erős tizes.
Ülései jobbak mint a Style volt. Start-Stop szerintem nagyon jó. Teljesen jól kezelhető, kiismerhető.
Hengerlekapcsolás zseniális: autópályán 130-nál is képes két hengerrel menni. Észrevétlenül vált kettőről négyre vagy vissza.
Gyorsulás 8 másodperc százra. Elég jó. Nagyon rugalmas, 1.500 fordulat felett megjön a vízszintes nyomaték. Városban négyesben használom, országúton ha kényelmesen megyek, akkor hatósból is lehet előzni, ha hajtósan megy az ember akkor négyesből.
Autópályán 130-ról 170-re is rugalmas.

Meghibásodás nem történt, olajfogyasztás minimális, olajcsere periódus LongLife (30.000 km)

Szervíz: Seat Szabó (Budapest) - nagyon ajánlott

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Seat Szabó (Budapest)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2015
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 2000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 118500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Leon ST 1,4 TSI (140 Le) Style S&S Következő autója? Leon ST FR 1,4 TSI (150 Le)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Seat Leon 2013 (2013)

További ítéletek (15 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)