Rangjavesztett spanyol sportoló.
Szöveges ítélet
Jól felszerelt erős autó, érzésre több mint 180ló, inkább 200 körül lehet. Vezetőülés már-már kényelmetlenül szűkös, cserébe tart mint a cement.
Elől-hátul elég a hely, de sajnos a vw hierarchia itt is érződik, lespórolt filcezés-műanyag takarók az üléssínek végéről, filléres dolgok, de sok autónál a sok fillér... Full led, jól világít, belső is szép, letisztult, a szokásos vw csoport zörejekkel.
A félelmetes száraz 7es dsg volt benne, menet közbe 3-2be kicsit rántott, ill. állóból 1be v. R-be is néha hangosabb volt a kelleténél. Nyilván nem az örökkévalóságnak csinálták... Fura volt még hogy az autó alja akár pár km után is pattogott, talán katalizátor ? Mint amikor jól meghajtod és leállítod, csak itt kimaradt a jól meghajtás. Vizet lassan de biztosan csipegette, ahogy az összes 1.8/2.0 gen3 motor, vízpumpa gyenge bennük. A futómű főleg lassabb haladásnál, kanyarodva nyekergett, ez is ismert jelenség, jó helyen befújva elcsendesül. Viszont az autó hátulja nekem kicsit bizonytalan volt, lehet csak a motor tudásához képest, de nem éreztem elég stabilnak. Fék nem rossz, de kell is, hamar bemelegszik, fogyasztás nem lesz baráti, és 98/100 kell bele, 5össel érezhetően butább, városban 11-12, ha tolod neki 14-15. Városon kívül ésszel hajtva 7liter alatt sem elképzelhetetlen, de nehéz visszafogottan menni, harapós, erős motor, alapjárattól húz rendesen, szépen kipörög, jó hangja van, de már ennek is kevés az elsőkerék, elpattog, 1-2be TAMM, odavág egyet hogy rossz hallgatni. Pan. tetőt érdemes kerülni, az hogy beázhat csak egy dolog, de iszonyat hangos, becsukva is, de nyitva már külön életet él, nyekereg, csörög, kattog, rossz hallgatni, +teli napsütésbe még a redőnyt elhúzva is dől be a meleg, alig bír vele a klíma, nem kell az bele, úgy is csak +súly :)
Nem rossz kocsi, de 100e alatt elakartam adni, mert itthon km-t vesz mindenki.
Hibalista
- Pár furcsaság, de amúgy semmi: már pár km-s út után is pattogó katalizátor, szokásos 1.8/2.0 vízfogyás, dsg néha nyersebben váltott, nyekergő futómű, szilikon a barátod. Pan.tető külön életet él.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2017 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 65000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 31000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (6.7/10) |
