Lehet rá számítani
Szöveges ítélet
Az autót 1 éve vásároltam a családunk egy barátjától. Ők szalonban vásárolták, ismert volt az egész előélete, nagyon jó gazdái voltak, vigyáztak rá. Nem ilyen autót kerestünk, de nem lehetett kihagyni annak ellenére sem, hogy kicsit óckodtam az 1.2-es turbómotortól. Már a próbaút során meglepett a dinamizmusa, messze nem erre számítottam. Nagyon szépen viszi a kombi bódét ez a kis 1.2-es, az üzlet tehát megköttetett.
Az eltelt 1 év alatt 20ezer km került bele, ennek során az autó semmi rendellenességet nem produkált. 15ezer km után vittem időközi olajcserére, ekkor előrehozva cserélték a fékfolyadékot is, ami így együtt 52ezer forintba került márkaszervizben. Az autó alapfelszereltségű, azon felül csak tolatóradar, fűtött tükör és levehető vonóhorog került bele. Ezzel a felszereltséggel a belső tér az ülésekkel együtt kissé puritán hatást kell, így aki erre érzékeny, az magasabb felszereltségűt keressen. Bár a belső vizuálisan nem a legnagyobb élmény, mégis kényelmes és ergonomikus. Minden jó helyen van, jól állítható az ülés és a kormány, a váltó nagyon pontos, szépen ugrik be a fokozatokba. A kormányzás nagyon közvetlen, jól manőverezhető a kocsi, bár kicsit billegős ha forszírozzuk. Autópályán ez a motor a 6-os válóval 140-es tempónál szög 3ezret forog és kb. 6,5 litert kér klímával. Városi használat mellett is 6,0-6,5 literrel el lehet járni úgy, hogy nem rakunk tojást a gázpedál alá. A kis turbómotor nem présel bele az ülésbe, de kb. 1800-as fordulattól szépen, egyenletesen húz. A rugalmasságával kifejezetten elégedett vagyok, szépen mozdul a 80-110 tartományban, ami előzéseknél jól jön.
Visszatérve a beltérre az praktikus, a csomagtartó nagy és jól pakolható, ledöntött ülésekkel pedig kisteherautóvá változik.A belső műanyagok nem zörögnek, pedig minden nap megtesz az autó úgy 300 métert jó régi macskakövön.
Összességében szeretem az autót, mert megbízható, olcsón fenntartható, praktikus és szerintem jól néz ki.
Gyengesége a beltér, de ez is csak az alapmodellre vonatkozik, a jobban felszerelt példányok már jobb ülésekkel, szebb műszerfallal, kevesebb kopár műanyaggal vannak szerelve.
Ajánlom :)
Hibalista
- Semmi nem romlott el rajta.
Ide hordtam szervizbe
Walter Autó Győr Seat márkaszerviz
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2014 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 36000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Fiesta ST | Következő autója? | Leon ST Cupra |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.1/10) |