Erő , minőség , megjelenés = SEAT Leon
Szöveges ítélet
Mindig is SEAT Leonjaim voltak nem véletlen nagyon szeretem a típust nekem bevált . Egyedi autó főleg a sportmodellek . Szeretem a futóművüket az erejüket a minőséget , vezetési élményt . Eddig 5 SEAT Leonom volt ez az ötödik egyértelműen mondhatom hogy az 5F azaz a harmadik generáció minősége a legjobb . Ez az autó elég ritka ebben a formában SC azaz sport coupe FR és azon belül is a legerősebb dízel 2.0CRTDI 184 + Réti Feri keze munkája így 220LE körül tud aki ült már erős benzinesben annak ez kevés de én azt gondolom jó kompromisszum erős mégsem eszik 10-15 litert mint egy húzott 2.0 TFSI . Az autóban az összes rendelhető extra megtalálható kivéve a DSG váltó ami nagyon jó dolog de stabilabb a manuális . Van benne navi ,nyitható üvegtető , led lámpa alcantara bőr tolatóradar , tolatókamera , ülésfűtés , üzemmód váltó stb stb hosszú lenne felsorolni . Gyári extrákon kívül az előző tulaj aki jó ismerősöm leültette kapott JE-Design body toldatokat és szárnyat + előre nagy féket 345 , ablak fóliát , és mindent beíratott a forgalmiba ami nekem megnyugvást ad eddig egy autómnál sem volt beírva azokkal féltem is picit de ezzel nyugodt vagyok . Még a 19 felni is be van írva pedig azt elvileg nem tehetik szóvá de fő a biztonság . Az autóban imádom a formáját az erejét , a halk utazási zajt az üléspozíció is remek a belső dizájn szintén , a futómű és a kanyarsebesség hihetetlen eddig minden leonnál tapasztaltam a remek futóművet gyáriban is jó de nekem mindig állítható volt bennük vagy ültető rugó . Rosszat nem tudok mondani róla nagyon szeretem mindenhol megnézik kérdeznek róla ez jól esik. Az is nagyon tetszik benne hogy kiír minden infót olajhőfoktól kezdve mindent . Hosszú a váltója is 200nál forog durván 3000 ami nem vész . A TDI tulajok imádom amikor lehazudják az eget 3-4-5 literes fogyasztásokkal ez az autó tud 5 litert de akkor nem használjuk sík út 90KM/H reális fogyasztás 6-8 liter között ami szintén nem sok . Az autó jelenleg is megvan ha egyszer váltok akkor szintén leon lesz csak Cupra vagy Cupra R az 5Fből szintén .
Hibalista
- Kuplung pedálnál munkahenger néha ragadt a pedál de ezt az eladó mondta is hogy előfordulhat adott is egy gyári újat hozzá . Aznap mikor elhoztam erősebb gyorsításkor kijött az izzítás hibajel kiolvastam fojtószelep hibát írt ki. Jeleztem az eladó felé aki Bosch szerviz tulaj és 7 éve ismerem küldött egy újat hozzá azóta semmi baja.
Ide hordtam szervizbe
Hexagon Autó Kft Kozármisleny . Sok szerelőt megjártam de eddig ő bizonyult a legjobbnak .
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2014 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 109000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Leon FR 1P 2.0CRTDI DSG | Következő autója? | Cupra / Cupra R |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.0/10) |