YELLOW Edition
Szöveges ítélet
Szóval!
A motorjáról, a kinézetéröl, a menetteljesitményéröl, a felszereltségéröl már sokan leirtak mindent. És teljes mértékben egyet tudok érteni az elöttem szólókkal. Jól megy, jól néz ki (föleg a "gülü" szemei a xenon miatt), viszonylag keveset eszik (autópályán nem sokat használom, inkább az M0-on), és nagyon jó a felszereltsége.
Nekem épp kapóra jött a white edition felszereltség bevezetése, mert szerettem volna a sport-up csomagot, és a xenont megrendelni bele. De igy kb. ezen két plussz tétel áráért kaptam még napfénytetöt, parkolóradart, és sötétített ablakokat. És plusz mázli volt, hogy lehetett még más szinekben is rendelni. Igy lett a white edition-böl yellow edition. :)
Valamint rendeltem bele USB csatlakozót.
A fogyasztásról még annyit, hogy télleg nagyon de nagyon "láb függö". Finoman, tempomattal M0-on, betartva a sebességkorlátozást:
- új szakaszon (110): 6 - 6,4
- régi szakaszon (80): 5,5
Városban dugótól függ: 6,5 - 8,5
Ha meg az ember nem veszi figyelembe a korlátozást, akkor akár 10 fölött is lehet a fogyasztás. De hát ha szomjasak a pacik...! :)
De tankoláskor utánaszámolva 7,2 - 8 l/100 km-re jön ki nekem az átlag.
A rádió szerintem szépen szól. Csak tudni kell beállitani (igaz nagy hangerönél a mély hangok picit torzitanak). Mondom ezt ugy, hogy az elözö autómban volt mélyláda, erösitö, és a hangszórók sem gyáriak voltak. Ebbe mégsem gondolkodom a zene "átépitésén".
A futómü tényleg mindent visz. Föleg a 17-es kerekekkel. :)
És az autó tényleg figyel! :) Pl. nekem nagyon tetszik, hogy ablakmosás után pár mp múlva töröl még egyet, ezzel eltávolitva a lefolyt/visszamaradt ablakmosó folyadékot. Valamint meglepetés volt számomra, hogy a 6 hangszórós rendszer hátul NEM a két magassugárzót kapta meg, hanem a rendes hangsugárzókat az ajtóba.
Egy aprócska hátránya van az USB-nek. Mivel csak két karakteres a szám kijelzö, igy csak 99ig számozza a zenéket (a 100 felettieket újra kezdi, pl. 160 számnál a 160ikat 60nak irja), de ez legyen a legnagyobb probléma. :) Részemröl megszokható.
A parkradar viszont nagyon kell bele. Eléggé nehézkes a hátralátás. Köszönhetö a dizájnnak. :)
Valamint a hátsó szélvédö pillanatok alatt koszolódik ezekben a szutykos idökben. Mintha kombi lenne.
A fenntartási költségekhez még nem tudok reális pontot adni, mert még szerencsére nem kellett fizetni a szervizért. De mivel turbós drága a bele való olaj (5W-40). Föleg a jó márka.
Meg hát elöre félek attól, amikor uj gumikat kér majd. :p
Továbbá szólnék pár szót 1-2 előttem szólóhoz:
1.: Szép jó, de csak seat minöség...: VAN ajtónyitás visszajelző a kocsiban => a km/h számlapján, középen egy ks nyitott ajtós autó piktogrammja.
2.: White Angel:
- A xenon BI-xenon!!!!! Ha jobban megnézed FEHÉR a távolsági fénye, valamint a sima izzó csak "kisegitö fény", normál városi világitásnál is ég.
- NANÁ hogy nincs AUX-IN bemenet!!!!!!!! Mivel VAN USB!!! És az USB-t az AUX gombbal tudod aktiválni. Vegyél kb. 1500-ért egy pendriveot és hallgasd arról! Nem recseg, hidd el.
- A bluetooth-hoz JÁR a 8 hangszóró!
(viszont a hátsó 12V-os csatlakozó valahogy nálam is lemaradt)
A szerviz-nek egy plussz pont, mert az autó mellett lehettem végig mikor cserélték az ablakemelöt.
Hibalista
- Bal hátsó ablakemelö elektronika - garanciába cserélve
Ide hordtam szervizbe
Seat Szabó
Bp. Újszász utca - Gyorsan dolgoznak (kb. 40 perc alatt kicserélték az ablakemelö elektronikát, de nagyon sokat kellett várni az alkatrészre)
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 4100 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Cordoba Sportline | Következő autója? | talán egy Cupra |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
