A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Seat » Leon (2005-2012)

Leon 1.6 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Sportközép

Szöveges ítélet

Miután elolvastam az előttem szólókat elhatároztam, hogy írok egy teljeskörű leírást. Folyamatosan időm függvényében bővíteni fogom, kizárólagos hiteles infókkal.

Motor és környezete:
+ 8 szelepes viselkedés, csak 102 lóerős, de sokkalta erősebbnek tűnik, mivel a nyomatékcsúcs már 3800-as fordulaton megjön.
Más 16 szelepes motorok esetében ez 5000 környékén érkezik, tehát nem kell pörgetni, hogy kellemesen menjen. Hosszabb élettartam.

+ Megbízható, kiforrott és elnyűhetetlen
+ Vérpezsdítő hang (2000-3000 között viszonylag rugalmas és néma,
3000-5000 között versenyautós hang és jó teljesítmény
5000-6300 között túl hangos és gyenge)

- Átlagnál magasabb fogyasztás (min 6 max 10)
+ Ugyanez van az Audi A4-ben vagy a Golfban.
+ Brutális kanyarsebesség
+ Nagyon jó fékek + 205/55R16 Michlen gyárilag
+ Precíz váltó
- Borzalmas kézifék



Gyorsulási mérések:
0-100 10. 8sec
80-120 3as majd 4es 7.5 sec
80-120 4esben 8.2 sec
80-120 5ösben 13.7 sec

Fogyasztás:
2 órás dugó Pesten(50km) + 5 fő + Légkondi + teli tank + 120 km autóút tempósan = 8.3 L/100

Megjegyzés:
- Az ideális gyorsuláshoz nem szabad 5000 fölé pörgetni, ha 5000-nél elváltasz pont nyomatékcsúcsra huppan a fordulat!
- Start max 2000-es fordulatról, különben nagyon elpörög a kerék és durván leszabályoz az ASR.
- Ideális fogyasztáshoz 2000-3000 között kell tartani a fordulatot


Külső
+ Egyedi és látványos megoldások ( visszapillantó, ablaktörlő, hátsó kilincs...)
+ Megúnhatatlan forma
- Elszórtan minimális fényezési hibák
- Összeszerelési minőség (Spanyolországban rakják össze)
- bizonyos szögben fújó szélben zavaró szélzaj


Belső
+ WV-AUDI konszern kellékek
+ Nagyon jó és esztétikus sportülések (Sport csomag)
+ Szép és tartós kárpit
- Túlzottan sportos középkonzol
- Szemtelenül kicsi kesztyűtartó
- Rekeszhiány
+ hátul is rendesen formázott sportos ülések
- műanyagok minősége
+ puha műszerfalbevonat
- bizonyos útfelületeken fura zörgések

Technika
+ Audi szoftver
- Kipörgésgátló igencsak buta tud lenni
+ 8 hanszóró+ MP3 gyárilag. Jó beállítással szépen szól.
(ajánlás: trable: +2, Middle 0, Bass +7, hanerő 10)


Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Még nem kellett

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 2500
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Yaris Következő autója? LEON cupra
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Seat Leon 2005 (2009)

További ítéletek (102 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)