Hópihe, hahó pihe
Szöveges ítélet
2009-ben is szemezgettem vele, de a praktikum úgy hozta, hogy más mellett döntöttem. Egy gyors váltást követően azonban nem volt más alternatíva, eljött az idő amikor az stílus győzött a praktikum felett. Ami elsőre megragadott az a forma, az orra, a hátulja, a vonalvezetés ami az oldalát rajzolta. Teljesen átjött az eredeti reklámban beállított életérzés és a "who owns who" jelmondat. Soha nem volt fehér autóm, de abban a színben nagyon megtetszett. Nem akartam erős autót, se roskadásig felszereltet, így egy 1.2 TSI mellett döntöttem Copa felszereltséggel. Ami kellett benne volt. A csöpp kis motor a turbónak köszönhetően elég fürgén mozgatta az autót, a ménes csak 4 emberrel és csomagokkal bizonyult kevésnek. Fogyasztásra nem lehetett panasz, az egyéni megdönthetetlen rekord 890km egy tankkal. A futóművet rendes aszfaltos úton imádtam, kanyargós hegyi utakon élmény volt vezetni, városban a kátyúkban néha kirázta a vesémet is. Az autóban minden praktikusan ki volt találva, kézre állt, egyértelmű volt. Az ülései fantasztikusak, soha nem fájt semmim, húzóra keresztül vitt Európán többször is. Fényszórói, ablaktörlői kiválóak. A vezetést maximálisan szolgálta. A VW család testvér modelljei közül talán ebben volt a legtöbb élet. Cseh praktikusság, német sterilitás, ugyan... Enjoyneering :)
Hibalista
- Soha nem rohadt le sehol.
Ide hordtam szervizbe
Porsche Hungária
Értékelése: 3
Másik szerelő értékelése
VW szerviz vidéken
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2011 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 1500 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 95000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | VW | Következő autója? | Japán |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.3/10) |
