Dízelbetyár
Szöveges ítélet
Mielőtt döntöttem kipróbáltam mennyivel keményebb a sport-up csomag futóműve, aztán végül a szériánál maradtam a magyar utak állapota miatt, az előzővel csak pattogott a rossz minőségű úton. A beltér nagyon kellemes, kényelmes, minden kézre esik, de a (kétzónás) klíma nem a legjobb. A motorteljesítmény ehhez a kategóriához elegendő, a futómű nagyon pontos úttartást biztosít, de a fékek nincsenek a helyzet magaslatán ha nagy sebességről kell lassítani. 8.000km után nem tapasztaltam olajfogyasztást.
Most 52.000km-nél járok, az olajfogyasztás kb. 0,5l két olajcsere között (érdemes 1l olajat venni pluszba utántöltéshez). A fék egyszer csúnyán megviccelt (beesett a pedál), egyébként minden olyan mint újkorában.
Hibalista
- Gyárilag (?) rossz futóműbeállítás, bal első fényszóró párásodik, az ötödik ajtó nem mindig csukódik elsőre. Hátsó ablakfűtés bedöglött (~45.000km), a szerviz szerint viszont működik, így nem javították. A párát és a jeget viszont nem tünteti el...
Ide hordtam szervizbe
Zsille: elsőre valahogy semmi nem jön össze nekik ami nem rutinmunka, ha valamilyen hibával/beállítással nem találkoztak korábban nem tudják megcsinálni vagy csak rosszabb lesz.
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 52000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Toledo | Következő autója? | Mustang |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
