A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Seat » Leon (2005-2012)

Leon 1.4 TSI Stylance 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Catch me if you can :)

Szöveges ítélet

Nos, korábban is Leonokat használtam céges autóként, most is ezt választottam. Időközben megjelent az 1.4 TSI és gondoltam elég a benzinzabáló, lustább 1.6-osból (főként városban használom). Jelentem, a váltás kifizetődött (a cégnek is, nekem is). Sokkal gazdaságosabb, átlag 7 literből kijövök, az 1.6-ost alig bírtam 10 alá szorítani. Takarékosan vezetve 5.6-5.8, ha viszont odalépek már pedzegeti a 9-et. No, de mit is jelent ez? Azt, hogy megy, mint az állat. Vezettem én már FR-t, Cupra-t (igaz csak rövid tesztelés erejéig), de bizton állítom, ennél nagyobb teljesítmény, erősebb motor nem kell. Ezzel is bőven esélyes a sebességtúllépés. De ki tud magán uralkodni, ha turbómotoros az autója? Simán megeszi reggelire a nagyobb 1.8-2.0-es szívóbenzineseket :) A futóműgeometriája zseniális, feszes, de nem kemény, az úthibákat megfelelően nyeli el, kanyarstabilitása, akár egy versenyautóé...bár ha jobban belegondolok, húzósabb helyzetben tolja az orrát, de én ezt a vacak Pirelli gumiknak tudom be, mert az előzőn Conti volt, azzal nem volt ilyen szitu. A fékek harapnak, az ülés oldaltartása kiváló, nem fáj a derekam többszáz km levezetése után sem.
Felszereltsége - mivel ez már Stylance - kifejezetten gazdag: van kf. felni, tempomat, bordcomputer, coming home fény, digitklíma, MP3-as hifi (szerintem k...va jól szól, csak be kell tudni állítani, tippem: magas és mély +3, közép: -1), rendeltem bele Bluetooth kihangosítót (nekem hibátlanul működik egy Nokia 6230i-vel), esőérzékelős ablaktörlő, aut. elsötétedő belső tükör (nagyon hasznos!), gyárilag sötétített ablakokat hátra, ja meg még USB portot. Ez néha bénázik, a 2 GB-os pendrive-ot nem ismerte fel, de egy szoftverfrissítéssel házilag is elvégezhető volt az orvoslás. Amúgy oké ez is.
Egy dolgot bánok csak: miután megrendeltük az autót a gyárból, nemsokára kijött egy limitált széria, a "White Edition", ami minimális pluszköltségért kb. 800ezer Ft-nyi extrát tartalmaz: BiXenon fényszórót, el. tolótetőt, sportcsomagot 17" felnivel, stb. Hát mindegy így jártam, azt talán már a főnökök sem tolerálták volna, túl jól néz ki :S
Nem is értem mit akarnak egyesek az unalmas Golfokkal, Astrákkal, a megbízhatatlan franciákról, olaszokról nem is beszélve.... Leon TSI -a legjobb választás!!! Mindenkinek szívből ajánlom!

Hibalista

- Szerencsére még semmi, remélem ez így is marad!

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2008
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Leon 1.6 Reference Következő autója? Kizárólag Leon (talán majd az új faceliftes verzió)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Seat Leon 2005 (2009)

További ítéletek (102 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)