A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Seat » Leon (1999-2005)

Leon 1.9 PD (ARL) FR 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Vörösfenevad

Szöveges ítélet

Hol is kezdjem? :)

2018 Februárjában találtam rá.
Elég sokat keresgéltem. Első körben benzines 1.8T akartam de nagyon leharcoltakat árultak. (csak a hangja miatt akartam benzinest).
Így akkor maradt az alapból is keresett dízel variáns, mert nagyobb utakra is utazunk. Adagolóst nem akartam a családban lévő a6-os miatt. Elég sok baj volt vele.
Dízelből akkor nem maradt más mint a hírhedt ARL motorkódos 1.9 PDTDI.
Ebből volt egy pár. Ezek közül kettőre szűkült a kör! Egy fekete 4x4-re és a "kis vörösre". Utóbbi lett végül, de jó lett volna a HALDEX! :) De végül is a szín és a tetőablak, ami azért "ritka" meggyőzött!

Maga az autó korához képest patika volt. Köszönhetően, hogy Hollandiából volt behozva!
Plusz az előző tulaj aki behozta, megcsinált mindent ami a konszernekre jellemző hiba. Gondolok itt az ajtóknál való beázás, központi zárak hibái, hátsó féknyergek berohadása. És még lehetne sorolni, de ez egy akkor 13 éves autóra jellemző hibalista, vele jár.
Egy másik kisebb nagyobb hiba, amit inkább bizonyos színekre jellemző... a lakk hiba... sajnos! Ezt valahogy elspórolták. Szürke és fekete kivitelre alig jellemző ez a hiba.
Kaptam hozzá a gyári FR (téli) és a MAM RS2 (nyári) felniket!
Bőrbelsőn, 4x4-en és a fényszórómosón kívül minden extra benne van. Nem leszámítva, hogy egy FR TopSport kivitelről beszélünk.

Amióta nálam van nem sokat kelet hozzá nyúlnia motorhoz. Termosztát és a hűtőventilátor relé hibáját leszámítva nem volt semmi. Ami elsőre furcsa is lehet egy 2005-ös utolsó szériás autóhoz.

Ami most derült fény az a tandempumpa csöveinek sajtolási hibái...elkezdtek mozogni a helyükön, de okosan javítható! :)

Most 2019 áprilisában kapja meg nálam az első vezérlés cserét. Kivártuk hátha valami komolyabb hiba előjön és ne csináljunk felesleges költekezést.


Nagyából ennyi lenne a sztori!

Innentől már csak a fejlesztések vannak, de az már egy másik rege.

Köszi, hogy végigolvastad. ;)

Dominik

Hibalista

- Termosztát, Ventilátor vezérlő relé,

Ide hordtam szervizbe

Fix Autószerviz Kft. SzékesfehérvárMűszaki miatt vittem hozzájuk a kocsit.Csak a lehúzás megy náluk. Szerintük lyukas volt a hátsó dob és emiatt nem tudnak CO-t mérni.90e munkadíjjal együtt a javítás!!!!Elhoztam és elvittem máshoz műszakira.(Nagy dühömben észre sem vettem, hogy az bal első emelési pontomat elgörbítették és eltörték a küszöb spoilerem!!!)Mint kiderült tényleg van rajta egy lyuk...a kondezvíz kivezetés miatt...Másik helyen csont nélkül átment a műszakin!! Hozzá teszem nem a papírt adom helyre vittem...

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 206000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 19000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? LEON
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Seat Leon 1999 (1999 - 2005)

További ítéletek (161 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)