Vörösfenevad
Szöveges ítélet
Hol is kezdjem? :)
2018 Februárjában találtam rá.
Elég sokat keresgéltem. Első körben benzines 1.8T akartam de nagyon leharcoltakat árultak. (csak a hangja miatt akartam benzinest).
Így akkor maradt az alapból is keresett dízel variáns, mert nagyobb utakra is utazunk. Adagolóst nem akartam a családban lévő a6-os miatt. Elég sok baj volt vele.
Dízelből akkor nem maradt más mint a hírhedt ARL motorkódos 1.9 PDTDI.
Ebből volt egy pár. Ezek közül kettőre szűkült a kör! Egy fekete 4x4-re és a "kis vörösre". Utóbbi lett végül, de jó lett volna a HALDEX! :) De végül is a szín és a tetőablak, ami azért "ritka" meggyőzött!
Maga az autó korához képest patika volt. Köszönhetően, hogy Hollandiából volt behozva!
Plusz az előző tulaj aki behozta, megcsinált mindent ami a konszernekre jellemző hiba. Gondolok itt az ajtóknál való beázás, központi zárak hibái, hátsó féknyergek berohadása. És még lehetne sorolni, de ez egy akkor 13 éves autóra jellemző hibalista, vele jár.
Egy másik kisebb nagyobb hiba, amit inkább bizonyos színekre jellemző... a lakk hiba... sajnos! Ezt valahogy elspórolták. Szürke és fekete kivitelre alig jellemző ez a hiba.
Kaptam hozzá a gyári FR (téli) és a MAM RS2 (nyári) felniket!
Bőrbelsőn, 4x4-en és a fényszórómosón kívül minden extra benne van. Nem leszámítva, hogy egy FR TopSport kivitelről beszélünk.
Amióta nálam van nem sokat kelet hozzá nyúlnia motorhoz. Termosztát és a hűtőventilátor relé hibáját leszámítva nem volt semmi. Ami elsőre furcsa is lehet egy 2005-ös utolsó szériás autóhoz.
Ami most derült fény az a tandempumpa csöveinek sajtolási hibái...elkezdtek mozogni a helyükön, de okosan javítható! :)
Most 2019 áprilisában kapja meg nálam az első vezérlés cserét. Kivártuk hátha valami komolyabb hiba előjön és ne csináljunk felesleges költekezést.
Nagyából ennyi lenne a sztori!
Innentől már csak a fejlesztések vannak, de az már egy másik rege.
Köszi, hogy végigolvastad. ;)
Dominik
Hibalista
- Termosztát, Ventilátor vezérlő relé,
Ide hordtam szervizbe
Fix Autószerviz Kft. SzékesfehérvárMűszaki miatt vittem hozzájuk a kocsit.Csak a lehúzás megy náluk. Szerintük lyukas volt a hátsó dob és emiatt nem tudnak CO-t mérni.90e munkadíjjal együtt a javítás!!!!Elhoztam és elvittem máshoz műszakira.(Nagy dühömben észre sem vettem, hogy az bal első emelési pontomat elgörbítették és eltörték a küszöb spoilerem!!!)Mint kiderült tényleg van rajta egy lyuk...a kondezvíz kivezetés miatt...Másik helyen csont nélkül átment a műszakin!! Hozzá teszem nem a papírt adom helyre vittem...
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 206000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 19000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | LEON |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.1/10) |
