Überfasza kis gépsárkány
Szöveges ítélet
A verdát az ország másik felében vettem,egy erősen autópiacorientált tagtól(gyengébbeknek=nepper),igy őt nem számitva 2.tulaja lettem.Az első gazdi nagy szivességet tett nekem,mivel az egész gépet körbespoilerezte,leültette,fóliázta,igy nekem csak a kisebb módositások maradtak.A kocsi metálbordó szerüség,de valamiért a gyárban ezt középpirosnak irják.Durrogós kipuffantó,sötétitett lámpa,xenongázos izzó,és készen van az igazi jaszkarizós autó.Sajna az 1,4esek első lököse szerintem nem egy sportos cucc,jó lenne lecserélni vmi speckóra.
Cserben soha nem hagyott,a legnagyobb hibája a vezérmüszij feszitő görgő törése.Mondjuk itt mázlim volt,3 napig használtam,mire a szerelőm megnézte.A szij leszedése után kettéesett a görgő,de addig csak zajosabb lett.Sokan ugy irják,hogy lusta a 75 lóval,ami papiron tényleg kevés.Meglepő módon kifejezetten sportosan vezethető kb 120km/h-ig,utána fogy ki a lendület.haverok nem akarták elhinni,hogy csak 1,4-es,a Bakonyban 2,0 lagunának,1,9pdtdi furgonnak vérzett be a szeme,amikor csapattunk egyet.Tuning nincs,csak szűrő,kipufogó.Olajon spórolni nem szabad!
VW konszern 1,4 motor,igy a jellemző egyenletlen alapjárat megvan.Ez a minimálisra csökkenthető,ha elviszi az ember évente egyszer szervizbe,hibakodókat kitörölni a computerből. Ezután mintha kicserélnék a kocsit.
A stabilitátorok kb 100000 után kezdtek nyikorogni,baromira idegesitő.Egy flakon szilikon orvosolta a problémát.
Ja igen,még egy hibája volt,van.Közvetlenül vásárlás után behalt a kulcs rádiós nyitója,a központi egység cseréje pedig horror drága.De minek is ez ,amikor ma már minden riasztó tudja vezérelni a központi zárat?Sok márkatárs nem tudja,hogy ebbe a tipusba is már beszerelték a komfort zárat,ha a kulccsal nyitom/zárom az ajtót,a kulcs kb 5 mp-es tartása után fel/lehúzza az első ablakokat.
Szóval nekem bevált,imádom,de ebben kőkeményen benne van az is,hogy át van gyurva,sportos,feltűnő.
Mégis eladó lesz,mivel szeretnék egy kocsit magam feltuningolni,átépiteni.Az az igazi.
#####SEAT-A SZÁGULDÁS A VÉRÜNKBEN VAN#####
Hibalista
- Szijfeszitő görgő eltört(100000km),
- Alapjárat ingadozás(2x)
- Stabilizátor szilentek nyikorogtak
- Vezetőoldali zárban szorul a kulcs
-
Ide hordtam szervizbe
Ismerős szerelő.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 60000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 323F | Következő autója? | Valami kigyurható(rámtört a tuningőrület) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
