Tanulni azt lehet vele :)
Szöveges ítélet
Hol is kezdjem? Lényegében jó autó, a szívemhez nőtt. De...!
A kocsit rokontól vettem át 100000 km-rel, előtte csak "vezetgettem". Ismertem a kocsi előéletét, naponta láttam, tudtam hogy nagyon megkímélt, jó állapotban van. Addig semmi gondja nem is volt. Aztán mikor megkaptam jöttek a váratlan gondok. Egy síelésnél megadta magát az egyik henger. Szervíz nem volt olcsó Ausztriában (75000Ft), sajnos a szerelő angolul nem is tudta elmagarázni mi is volt a gond, csak hogy vmi a gyújtással. Megnyugodtam. Következő nap egy másik henger adta meg magát, megint szervíz, megint 75000. Harmadnap a harmadik henger adta meg magát, vegül vmit kitaláltak és visszafizettek 150000et nagy megdöbbenésemre. Itthon megadta magát a féltengely hirtelen. Első féktárcsákat felszabályozták, de még mindig rángat a kormány. Vagy nem "mindig" hanem "újra". Egy kereszteződésben egyszerűen leszakadt a motorblokk... beletört a csavar a motorbakba... Légzsákvisszajelző világított vittem szervízbe, megcsinálták, mondván kontakthiba... 2napra rá megint égett... vittem megint. Hát akkor már a légzsákelektronika ment szét azt mondták majd egyszer megcsinálják -.- Hát jó.
A kocsi hihetetlenül alulkormányzott, gyakorlatilag még a közértbe is kézifékkel megyek. Sebaj, ezt legalább megtanultam vele :)
Ami még zavar, hogy ha gázt és féket egyszerre nyomok, letilt a motor :(
Hibalista
- amik váratlanok voltak: kipufogó leömlő, légzsák-elektronika, motorbak, féktárcsák, féltengely, ...
Ide hordtam szervizbe
Seat Szabó
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 130000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
