A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Seat » Leon (1999-2005)

Leon 1.6 16V 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szépszerelmem :)

Szöveges ítélet

Nos.Lassan fél éve megvan a kicsike,közel 10.000km-t tettünk meg együtt.Sok-sok boldog percet szerzett nekem:)
Megpróbálok tényszerű lenni és nem elfogult, remélem menni fog.A külső alapján dönteni elég szubjektív, nekem nagyon tetszik, marinekékben különösen szép.Sokat vaciláltam hogy az 1es focus v ő legyen,de mellette döntöttem.A megbízhatóság mindkettőnél nagyon jó, így nem,maradt más mint a kinézet.Fókának elég csajos a belseje, ráadásul nem pirosan világít a műszerfal és kagylóülés sincs:D.Úgyhogy Leóka lett.
A doboz elég nehéz, az 1250kilót érezni rendesen sztem minimum az 1.6os motor.Szerencsére rövid a váltóáttétel, így normálisan lehet használni, de nem egy rakéta.Pont jó.Bár igazi az 1.8T lenne:)
Ahogy megvettem irány M.A Team összes olaj, szűrő, fojtószeleptisztítás, majd rá 2 hónapra első tárcsa betéttel, mert már vállas volt és eléggé úszott az autó.Fékek azóta rendben vannak jól adagolhatóak, párszor sikerült is vele megfogni az autót felelőtlenül sávot váltókkal szemben.A motor most a -10 fokos esti órákban kicsit prüszkölve indul, nem kapja el pöccre, de beindul.És mintha kicsit a hidraulikatőkék se szeretnék, mert kopognak.De ahogy bemelegszik semmi hangjuk és még a motort se lehet hallani alapjáraton.Mostanság viszem ismét olajcserére, én nem szórakozok a 15.000es periódussal, kapja meg 10enként abból baj nem lehet és majd rákérdezek.Egy gramm olajat nem eszik (midland rulz), nem füstöl.Hozzáteszem h mióta nálam van vigyázok rá mint a szemem fényére, hidegen nem pörgetem 2000 fölé, viszont ha bemelegedett havonta 1-2X kikormozom, olyankor huzamosabb ideig megyek vele 4-5000es fordulaton.Tapasztalatom h valóban jót tesz neki, utána dinamikusabb lesz az autó.Nem szabad hagyni ellustulni.Csak 98 v 100ast tankolok bele, ettől nem csörög be a motor érezhetően jobban megy és kevesebbet is fogyaszt ténylegesen.Azt a minimális költségtöbbletet bevállalom az autó érdekében:)
A váltó nem a legrosszabb fogdostam már sokkal szarabbat is, 1ből 2be akadós, ragadós, de a többit szépen veszi.Ezért se versenyzek vele:D:D
A futómű pont jó ennél keményebb nem kell, mert a pesti utak annyira jók és kellemesek.Gyors kanyarokat azért kerülni kell a doboz mérete és súlya miatt.Nem versenyautó.
A belső számomra pont ideális, minden kézre áll, bőrkormányt imádom fogdosni, csak sajnos már megkopott.Könyöklő baromi kényelmes.Természetesen nekem is tönkrement, mint jónéhány cartársnak, de M.A. Team kis epoxiragasztóval pár ezer forintért helyrerakta (márkaszervíz sztem kb 10X ennyiért cserélte volna az egészet, köszi).A sportülések nagyon kényelmesek, rendkívül jól tartanak több 100km után se fáradtam el pedig derékfájós vagyok.Hátul tényleg kicsi a hely, egy Bp-Siófokot még megkockáztatnék, de a magam 172centijével saját magam mögött neccesen férek el.Hozzá kell tennem h legalsó pozícióban van az ülés, mert szeretek benne ülni az autóban és nem mint egy hokedlin.De azért arra pont elég h ha előretoljuk az első üléseket, csajt szét lehetszedni hátul:DZene nagyon jól szól, kicsit középhiányos, de talán egy jó fejegységgel ki lehet küszöbölni.Enyémben kazi van cd-tárral.a tár hajlamos ilyen hidegben nem beolvasni a cd-ket, ilyenkor kicsit melengetni kell tenyérrel a korongot.Viszont baromi idegesítő mikor ki-be teszek egy új cd-t és mind a 6ot végigcsekkolja.wááááá.Csomagtartó megfelelő méretű, 4 ember cucca 1 hétre simán befér.Kivéve ha nő is van köztünk mert annak kb egymagának lenne elég:DFérfiembernek nem kell más mint 10karton sör és cső:Damúgy kisszekrényt tv-t simán elbírta.Egyetlen nagy negatívuma a hátrafelé való tolatás.Nagyon nem lehet érezni a fenekét, oda kell figyelni és a tükrökkel együtt tolatni, különben kellemetlen élményeink lehetnek.Én már hozzászoktam.

Összegezve és szeretem az autót, normálisan megy kényelmes, szépen szól a zene, és a motor 4000felett:)nahh annak imádom a hangját.Futómű is rendben van, remélem még sok ezer kilóméteren át hű lesz hozzám.
Bátran ajánlom mindenkinek aki megbízható autót szeretne, ha nem egy lestrapált v hajtott példányt fog ki kis szerencsével sokáig hű társa lehet.De csak a 2002 vagy azutáni évjárat.M.A. Team tanácsa:)Sajnos már nem gyártjákLegnagyobb baja hogy még a banké:D:D
Szeretem

Hibalista

- Nem világít a jobb első ajtón a lámpa ha kinyitom:)
- többi csak kopó alkatrész

Ide hordtam szervizbe

M.A. Team (SEAT Club)
XVII.ker

Mindenkinek csak ajánlani tudom, igazi szerelő, mindent tud az autóról, csak hozzá viszem.Sose húz le korrekt szerelő.
És a midland olaj amit használ(ok) tényleg kurva jó:)
Sehova máshova nem vinném.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2002
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 68000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Seat Leon 1999 (1999 - 2005)

További ítéletek (161 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)