A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Seat » Leon (1999-2005)

Leon 1,9 PD TDI Sport 150LE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Seat Leó

Szöveges ítélet

2010. áprilisban vettem az autót, régóta kerestem dízel Leont, de a hagyományos TDI-t. Nem akartam PD-t gondoltam ehhez minden alkatrész veszett drága és fehér holló. Végülis összehozott minket sors, egyből beleszerettem. A próba kör alkalmával kiderült, hogy nem gyári 150 LE az autó, a kereskedő szerint chipes volt csak. Megvettem, mert nagyon jó áron volt és egyben volt teljesen. Nagynehezen megtaláltam az előző gazdáját, felvettem vele a kapcsolatot, aki elmesélte, hogy nem csak a szoftver van módosítva: hibrid turbo is van az autóban. Elvittem leméretni, az adatok láttán majdnem dobtam egy hátast: 207LE és 468 Nm. Azért ment ez így! :-) Egy baj volt vele, hogy 2500 1/min fordulatnál jött a hátbavágás, alatta pedig halott volt szinte. Ja és veszettül kormolt!
Nem hajtottam a kocsit, mindig melegítettem, hűtöttem. Néha mentem csak bele 1-2 gyorsulásba, lehetett meglepit okozni vele: gyakorlatilag tartottam a lépést 3 literes dízelekkel (A6, 5ös BMW). A menetteljesítmények mellett normálisan használva az átlagfogyasztás 6 liter volt. Városban 6,5-8 liter, országúton 5,2-5,8.
2010. októberében jött a sokk! Termosztátcsere volt az autón, és levegős maradt a rendszer pár nap után is. Plusz gyanúsan kékes-fehéren füstölt melegen is. Egy jobb Pest-Mátra menet alatt megette a tágulási tartályban levő hűtőfolyadékot és alapjáraton ömlött belőle a kék füst. Ezek után go a szerelőhöz. Szétszedte, akkor látszott, hogy nagy a baj! Nem elég, hogy a hengerfej repedt több helyen, a hibrid turbo is kuka, plusz a dugattyúk is repedtek! Peregtek előttem a számok. Egy hónap és jó pár tízezres "kidobálása" után összeállt az autó ismét. A gyári állapot lett helyreállítva, gyári turbo, gyári chip, 150LE.
A bejáratás után mégiscsak kevés volt amit tudott, így kapott egy szolid tuningot: 170 LE és 430 Nm. Így járunk már egy éve és majd' 20e km-e. A motornak azóta semmi baja, szerencsére szinte csak a kötelező szervízt kell végrehajtani.
Egyszer még leszakadt a jobb első ablak, plusz a generátor szabadonfutója ment tönkre.
Az autót 10 000 km-ként szervízeltetem, így renden van mindig.
Vezetni nagyon jó, nemcsak a teljesítménye van rendben, hanem a fékek, a futómű, minden. Mostanában a legnagyobb bajom vele, hogy az utastér műanyagok zörögnek és akármit találok ki, mindig valami nyöszörög. Ez nagyon tud idegesíteni!
Ja a futóműve nem nagyon szereti a magyar utakat és persze a nagy kerekeket sem. Tehát a futóművet minden olajcsere alkalmával javítani kell.
Összeségében szeretem a kocsit, de nem a fillérekből fenntartható kategória. Egy ideig nem akarom eladni, mert ár-érték-menetteljesítményt nézve nem igazán van ilyen autó. Ha valaki véletlen tud, szóljon! :-)

Hibalista

- Komplett motorgenerál - Izzítógyertyák - Generátor szabadonfutó - Első futóműben szilentek, gömbfejek - Jobb első ablak leszakadt

Ide hordtam szervizbe

saját szerelő a 16. kerületben, megbízom benne, plusz kívül-belül ismeri már a kocsit.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2002
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 160000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Astra 1,6 Következő autója? Még nem tudom!
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Seat Leon 1999 (1999 - 2005)

További ítéletek (161 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

...ööö... ... szereTTem!

Leon 1.4 Stella - 2000
1999.11.30 52000   -

1 ócska vas,csak a golf 1-ből származó moci,és váltó jó

Leon 1.6 Stella - 2002
1999.11.30 153032   2,8

1,6 Sport a Fekete Démon

Leon 1,6 sport - 2000
2008.02.23 15000   1,0

20 szelepes turbó - Sárga csoda

Leon 1.8 20v turbo FR - 2005
2008.12.23 72000   4,0

90 le, egy hálás társ

Leon 1.9 TDI 90 LE - 2002
1999.11.30 30000   -

@ király

Leon 1.4 16V Reference - 2005
1999.11.30 4800   -

A Cirkáló

Leon 1,6 SR - 2000
1999.11.30 6500   2,0

A VW mostohagyermeke

Leon 1,9 Tdi (81kW/110LE) - 2004
1999.11.30 36000   -

A biztos szerető, ha problémája van, legalább megmondja

Leon 1.4 Stella - 2000
1999.11.30 50000   -

A csajozós gép (csak a barátnőm meg nem tudja:D)

Leon 1.6 16v - 2004
2007.10.12 3000   2,0

A dögös seggű

Leon 1,3 GLX - 2002
1999.11.30 120000   -

A dögös spanyol szerető

Leon 1,9 TDI - 2000
2019.12.23 20000   -

A kis huncut

Leon 1.8 20VT Sport R - 2001
2008.01.25 25000   4,2

A kiszámítható n?iesség!

Leon 1,9 TDI 110LE - 2001
1999.11.30 6000   -

A legszebb Golf

Leon 1,4 - 2003
1999.11.30 68000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)