Mindennapi öröm
Szöveges ítélet
1.0-ás Ibiza után ferrarinak tűnt az 1.4-es Leon. Hát most már nem tűnik annak, de a mindennapi használatra elsőrangú jármű. A formája most is elfogadható, az Aura (blaupunkt?) hifi tökéletes. A középkonzol már a vásárláskor is tetszett, talán ez volt a domináns az ár mellett. A motorral még gond nem volt, a fenntartás olcsó. Na, persze a tipikus hibák.. Könyöktámasz.. Egy racsni eltört. Javítani nem lehet (??), a csere 60 ezer. A távirányító elromlott. Fejcsere 12 ezer. No, és az elektromos ablak. Elszakadt húzókábel, cserélni mégis az egész panelt kellett az ajtóban. Fű alatt 27 ezer. Na ennyi. Az autó egyébként tökéletes, mindenkinek csak ajánlani tudom.
Hibalista
- Könyöktámasz, bal első elektromos ablak, távirányító
Ide hordtam szervizbe
Főleg kisvárosi mesterek.
Értékelése: 4
Másik szerelő értékelése
Jártam a SEAT Szabó-nál is, de lehangoló a véleményem. Ellenben a SEAT Tipp Debrecenben kellemes felüdülés.
Értékelése: 4
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 90000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Ibiza 1.0 | Következő autója? | VW Passat 2.0 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
