mézes kalács
Szöveges ítélet
2004 decemberében vettük. Alternatíva volt néhány pl: octavia, golf4, citroen és persze astra. Sportline felszereltségű így az összes nélkülözhetetlen extra benne van. Egy garnitúra téli gumival és az átírás költségeivel éppen bele fért a 4Mft-ba.
Külleme nekem nagyon tetszik. Agresszív orrész, relatíve vaskos ajtók, szép hátsó rész. Kicsit kicsi gyári 15"-os alufelnik sztem ideális lenne a 16"-os.
Beltere elég tetszetős. Piros éjjeli fényekkel. Pakolni kellemesen lehet, hely akad bőven. Igen alacsony építése miatt nem igen a derék panaszosak autója. A vezető ülésbe jóformán bele esik az ember. Az első ülések elég feszesek de még éppen kényelmesek. Hosszab utazás során azért nem árt megállni 1,5-2 óránként. Hátul igazából csak 2 felnőtt fér el. Ha 3 fős legénység van hátul azt már a motor sem szereti. Hátul egyébként lényegesen kényelmesebb.
1.6os változóan vezérelt 16 szelep 105 lóerő és kb 150 Nm nyomaték. Hát kb ennyi kell az optimális közlekedéshez. Kevesebbel igen nehéz lenne. ez a motor még úgy el-el boldogul az 1270 kg-os kocsitestel.
Menetteljesítménye 1 személyel talán lehet, hogy sportosnak is nevezhető. 4-5 személyel működő légkondival.... hát lehet, hogy a vareszünk is volt ilyen. Persze nem, de ilyenkor már elég vérszegény. Gyorsulása 100-ra 10s körüli. Végsebessége 1 pilóta+ 1 mitfárer+ 2 fős legénység + cucc+ klíma hát éppen csak 205 Km/h felett. egyedül nem tudom nem néztem. A motor alacsony fordulatról is kielégítően dolgozik de az igazi ereje 4500 felett jön ki. Tartósa lehet vele közlekedni 150 felett is. Ekkor azonban nagyon vigyázni kell a fékre, mert csak 1 szer fékezel vele komolyat (komoly:200-ról 0-ra hosszú hajad közben végig vízszintesen áll) és már fék generál fájós hu forintokért. Fékrendszere nem ehhez a teljesítményhez van mérve, 1 szóval sz..r. kicsit komolyabb lenne baj se volna.
fogyasztása: Nem is eszik hanem termel:) optimálisan használva átlagosan 8-8.5. Hajtva (hajtva: padló ahol lehet fordulat 4000 felett utolsó utánni pillanatba fékezve) 11-14. Közlekedve klímával hosszútávon 4-5 fővel 6,2-6,3
Nagy előnye konkurenseihez képest, hogy ésszel össze rakott autó, van benne 1 kis anyag is (1270 kg) Pl. peugeot- nincs műszerval fény ha nincs gyújtás, nincs villany ablak, ha nincs gyútás, na itt van. Astra Hát abból is van 1 itthon. Annak az autónak nincs futóműve... Fékezéskor akkorát bólint... 150 felett úszkál, jóformán arra megy amerre akar. Na a Leon az nem.
Szervíz könyves a Juvenálnál van vezetve. Róluk csak jót. Várakozás optimális, ma felhívod holnap viheted. nagyon korrekt emberek. Nagyon korrekt színvonalon. Akár Kp is hagyhatsz az autóban, biztos nem nyúlnak hozzá.
Összegezve sztem bárkinek elgondolkodtató altevnatíva a használt piacon. Bár 1.8T 20V motorral az igazi. Nekem már volt szerencsém olyanhoz is, na az autó onnan indul.
Hibalista
- -50000Km körül:
- -jobb odali ablakemelő nem emel fel (csak a vezető oldalról) ára Kb.:28eft
- könyöklő letört ára 78eft (nem igen lesz kicserélve)
- -40000Km: két első féktárcsa+betét(megvetemedett) kb: 90000eft
- - 5-7 hetente 1db H7-es izzó
Ide hordtam szervizbe
Juvenal Kft Szolnok (nagyon korrekt)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 90000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | varesz | Következő autója? | egy darabig biztos marad |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
