Kívűl-belűl...
Szöveges ítélet
Az autó nem az enyém, de elég sokat vezettem és gondoltam megosztom a tapasztalataimat, érzéseimet.
Először is a pontozásról:
Kényelem: 8, mert hátul katasztrófálisan kevés a hely az autó méreteihez képest.
Teljesítmény: 8, mert nem versenyautó
Fenntartási költségek: 8, mert voltak vele apróbb bajok, és egy részük meglepett ismerve az autó korát, és futását.
Megbízhatóság: 9, az előbbiek és a későbbiek alapján.
Fogyasztáshoz nem írtam, mert teljesen emberfüggő és nincs fedélzeti, tankoláskor meg nem szoktunk számolgatni. Ami biztos, hogy egy tankkal elmentünk 710km-et vele autópályán.
Bővebben az autóról:
Mikor párom(barátnőm) emelett döntött kicsit furán néztem rá, hogy minek neki ilyen autó? Nagyrészt városban közlekedik vele kb 3 km-es utakon, a havi 1-2 hosszabb útra meg eddig is jó volt az enyém.
De aztán kipróbáltam, és az idő is telt. Majdnem jobban tetszett mint az enyém. Mikor cseréltem a sajátomat, majdnem én is Leon-t vettem, de lecsúsztam egyről, igazán nekemvalót éppen akkor pedig nem találtam.
Kb. 10.000 km-t vezettem én a gépet, de nagyon tetszik, abszolút rendben van, teljesítménye nekünk elég, 2-en vagyunk méretre is megfelel bőven. Ülések világbajnokok, gyári hifit (8 hangszóró AURA) csak ajtóban lévő hangszórókkal így szólni még nem hallottam, pedig elég érzékeny a fülem.
Vezetni kellemes, de először (City servo után) nehéznek tűnt a kormány és a váltó. A sokak által említett váltó akadozás (1-es, 2-es fokozat)itt is megvan, de nem vészes. Engem személy szerint a könyöktámasz zavar 2-esbe váltásnál. Fel is szoktam hajtani ha városban közlekedek vele.
Hátra felé a kilátást hagyjuk, lényegében az eget látni, tolatva parkolni csak érzésből tudok vele.
Műszaki problémánk 2008 november óta nem volt, a hűtőfolydékot kellett feltölteni, mert nagyon(túl) érzékeny a mennyiségére és párszor letiltott az elektronika. Kellemetlen volt, nem is értem miért csinálták ilyenre, de már ezt is tudjuk.
Remélem még sokáig megmarad, de ezt nem én döntöm el.
Egyszó, mint száz az autó remek kivűl-belül, egyszerre sportos és kényelmes, egyszerűen imádnivaló.
---- Frissites ----
Amint azt feljebb irtam parszor letiltott az elektronika, amire a megoldas a hütöfolyadek feltöltes volt.
Ez sajnos nem a vegleges megoldas volt, mint a heten kiderült.A valodi ok: benzinszivattyu.
Egyelöre ennyi, amugy tovabbra is meg vagyunk vele elegedve.
Hibalista
- Egy-két biztosíték
- néhány izzó
- Benzinszivattyu
-
Ide hordtam szervizbe
Maszek, mert már nem garanciás, a Porsche Győr-t meg inkább hagyjuk
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 35000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 0 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Ezt nem én döntöm el |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
