Igen Igen meggondolandó
Szöveges ítélet
Kényelmes,menetstabilizáció kitűnő,audió berendezés fantasztikus.
Hibalista
- Mindent tudok ajánlani csak Seat tipusú GK-t nem. - Szalont is akármelyiket csak Porsche Hungáriát NEM!!!! - Tipus:Seat Leon 1,6SR Signo. - Gyártva és vásárolva:2000 December - Forgalmazó:Porsche-Hungária. - - Első méterek:az autó lusta nem gyorsul kellő képen. - Vissza a szalonba:Majd bejáródik. - Első újbóli tankolás: Fogyasztása 10 az az tíz liter. - Első kötelező szerviz: Összehasolithatatlanúl drága. - Első hiba : 1000Km-nél Csomagtartó zárja nem nyílik. Garanciába kicserélve. - Második hiba:1-Évesen 15000Km-nél alapjáratban a motor rángat. - Diagnózis: pillangó szelep cseréje,fizetős 120 000 Frt. - Nem hagytam magam szedtem le kimostam a mai napig nincs vele problémám. - Harmadik hiba 4.Év: 55 000Km-nél Hűtő kilyukadt fizetős. - Negyedik hiba 5.Év: 90 000Km-nél Sebességváltóban egy szegecs letört,és szétverte a sebességváltót. - Szerviz véleménye: Tipus hiba. - Levél Porsche-Hungáriához: Maximális elutasítás,mivel az autó pont elmúlt Öt éves. - Új váltó Ára 700 000 Frt. - Levél Cordobába:Maximális részvét,sajnálat,de Ők gyártók és a panaszomat vissza küldték a Porsche-Hungáriának,ugyan annak a személynek ki elutasította a garanciális javítási,kérelmemet. - Most telefon ehhez az Illetőhöz. - Megkérdezte értek-e Magyarúl,mivel már egyszer megmondta hogy semmi keresnivalóm náluk,és menjek -finoman szólva-a PIACRA. - Ennyit a Porsche-Hungária ügyfélbarát hozzáállásáról. - Sikerült szerezne valamivel olcsóbban bontott váltót,amit már egy maszek szervizben cseréltettem ki. - 110 000Km-nél ez a sebességváltó is megadta magát,de szerencsére csak kis lyukat csinált amit be lehetett hegeszteni,valamint a szerelő kicserélte az összes ominózus szegecseket edzett csavarokra melyek anyáit még lebiztosította. - Persze minden egyes alkalommal,kuplungtárcsa csere az olaj miatt. - 120 000Km:Esik az eső a motor leáll,vége nem megytovább. - Diagnózis:Alsó felső jeladó hiba.Kicserélve,de csak nem indul. - Hibakeresés és egyszer minden beavatkozás nélkül elindul. - Ez minden egyes megázásnál előjött,és ha megszáradt újból elindult. - Most ott tartunk hogy kiszedtük az üléseket,a padlószőnyeg csurom víz,az ajtók beáznak,a pollenszűrő háza alatt befolyt a víz. - Ajtókat és a pollenszűrő alatti szigetelést kijavíttattuk,azóta mentünk esőben,eddig még megy. - Most van 168 000Km az autóban,hogy még mi jön, kitudja? - JA még nem említettem a klíma kompresszorába beköltöztek a csörgő kígyók,de arra most nincs TEHETSÉGEM kicseréltetni. - - Hét ennyi a rövid története Egy a Porsce-Hungára által forgalmazott 2000-ben gyártott és 2000ben vásárolt Seat Leo 1,6SR Signo gépkocsinak a rövid élettörténete. - - Üdv HA8bq - - - -
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 10 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 168000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | l |
Előző autója? | POLO CLASIC 1,6 100LE | Következő autója? | Passat |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.5/10) |
