Fekete olajrakéta
Szöveges ítélet
Céges kocsi. Jól megy és keveset eszik. A turbónak nagyon szép hangja van. 1200-as fordulattól már hallani, persze csak lehúzott ablaknál. 2000-től húz, mint állat. Másodikban lassúbb éles kanyarban a terheletlen kereket simán elpörgeti, sokszor füstölésig. :-) Olajat nem eszi. A 8 hangszórós hifi szépen tisztán szól. Hátul kicsi a hely, de ki lehet bírni. 5 emberrel, csomagokkal a 190-et simán viszi. Előzéseknél nem kötelező visszaváltani, van nyomaték. Bár egy chip még nem lenne rossz bele. Fogyasztás nagyon finom vezetéssel 4.5 körüli, padlógázzal 7 litert iszik. Végsebességet még nem tudtam tesztelni, a nyári és a téli gumik is csak "H" sebességindexűek. Óra szerint 210-et viszi, persze csak német autópályán. Egy kicsivel menne még többet is, itt még nem szabályoz a motor, de a gumik miatt nem nyomtam tovább.
Egyedüli idegesítő dolog, hogy sípol, ha kevés a gázolaj vagy az ablakmosó folyadék. Bőven elég lenne a sárga lámpa is jelzésnek. Sípolás után 100km-t bőven elmegy. Kanyarstabilitás kiváló, nagyon fekszi az utat. Jó a digit klíma, az elektromos tükrök, elektromos ablakok. Jó lett volna gyárilag a 16-os vagy 17-es felni a 15-ös helyett. A sportülések kényelmesek, nagyon jól tartanak. Hosszú úton sem fárasztó vezetni. Röviden ennyi.
Frissítés 2006.10.24.
2 hete letörött az első hamutálról egy pöcök, így nem lehet becsukni. Holnap cserélik a 75000-es szervízen.
Jobb első toronycsapágy zörög, csere lesz. Ez betudható a sokadrendű mellékutaknak, 80%-ban ilyen utakon fut az autó...
40000km-nél gyári gumigarnitúra csere, elkoptak. A Bridgestone-ok nem bírtak sokat.
A bőrkormány már csúszóssá vált, vettem rá egy kormányvédőt, így most fasza. A váltógomb egy kicsit elkezdett kopni, de ez érthető a használat miatt.
Belül nem zörög semmi, 130-nál is lehet normálisan beszélgetni, egész jó a zajszigetelés.
Hibalista
- Kiégett a tompított izzó bal oldalon. Ablaktörlő lapátot cseréltem. Ennyi :-)
- Hamutartóról egy pöcök letörött, nem zárható -> csere
- Jobb első toronycsapágy zörög -> csere
Ide hordtam szervizbe
Seat Walter, Sopron
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 81600 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Leon 1.6 16v Spirit Adrenalin | Következő autója? | Leon 2.0 PDTDI talán |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.7/10) |
