A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Seat » Leon (1999-2005)

Leon 1.9TDI 110HP, Sport 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Fekete olajrakéta

Szöveges ítélet

Céges kocsi. Jól megy és keveset eszik. A turbónak nagyon szép hangja van. 1200-as fordulattól már hallani, persze csak lehúzott ablaknál. 2000-től húz, mint állat. Másodikban lassúbb éles kanyarban a terheletlen kereket simán elpörgeti, sokszor füstölésig. :-) Olajat nem eszi. A 8 hangszórós hifi szépen tisztán szól. Hátul kicsi a hely, de ki lehet bírni. 5 emberrel, csomagokkal a 190-et simán viszi. Előzéseknél nem kötelező visszaváltani, van nyomaték. Bár egy chip még nem lenne rossz bele. Fogyasztás nagyon finom vezetéssel 4.5 körüli, padlógázzal 7 litert iszik. Végsebességet még nem tudtam tesztelni, a nyári és a téli gumik is csak "H" sebességindexűek. Óra szerint 210-et viszi, persze csak német autópályán. Egy kicsivel menne még többet is, itt még nem szabályoz a motor, de a gumik miatt nem nyomtam tovább.
Egyedüli idegesítő dolog, hogy sípol, ha kevés a gázolaj vagy az ablakmosó folyadék. Bőven elég lenne a sárga lámpa is jelzésnek. Sípolás után 100km-t bőven elmegy. Kanyarstabilitás kiváló, nagyon fekszi az utat. Jó a digit klíma, az elektromos tükrök, elektromos ablakok. Jó lett volna gyárilag a 16-os vagy 17-es felni a 15-ös helyett. A sportülések kényelmesek, nagyon jól tartanak. Hosszú úton sem fárasztó vezetni. Röviden ennyi.
Frissítés 2006.10.24.
2 hete letörött az első hamutálról egy pöcök, így nem lehet becsukni. Holnap cserélik a 75000-es szervízen.
Jobb első toronycsapágy zörög, csere lesz. Ez betudható a sokadrendű mellékutaknak, 80%-ban ilyen utakon fut az autó...
40000km-nél gyári gumigarnitúra csere, elkoptak. A Bridgestone-ok nem bírtak sokat.
A bőrkormány már csúszóssá vált, vettem rá egy kormányvédőt, így most fasza. A váltógomb egy kicsit elkezdett kopni, de ez érthető a használat miatt.
Belül nem zörög semmi, 130-nál is lehet normálisan beszélgetni, egész jó a zajszigetelés.

Hibalista

- Kiégett a tompított izzó bal oldalon. Ablaktörlő lapátot cseréltem. Ennyi :-)
- Hamutartóról egy pöcök letörött, nem zárható -> csere
- Jobb első toronycsapágy zörög -> csere

Ide hordtam szervizbe

Seat Walter, Sopron

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 81600
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Leon 1.6 16v Spirit Adrenalin Következő autója? Leon 2.0 PDTDI talán
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Seat Leon 1999 (1999 - 2005)

További ítéletek (161 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)