Dögös jóseggű!
Szöveges ítélet
Nem túl régóta kergetem a paripát de eddig nagyon szeretem és ami furcsa az asszony is imádja. Mikor megyünk vele többször simítja és becézgeti. Azt mondja mi kis autónk. Megtévesztő mert egyáltalán nem kicsi. Csomitartó is több mint elég. 1.6 16v nem egy kapkodó idegbeteg de nem is kell vele meghunyászkodni. Bálvárdi dombon csúnyán alázom a többséget. Ott mindíg verseny van. Ami a legjobban tetszik, hogy bárhova megyünk ott forognak a fejek. Nem is szokványos a táltos. Gyönyörű féle piros, körbe feketére fóliázva, 17-es DOTZ Dayton Dark fekete felniken 215/45ZR17 gumik. Ha már a parkolóban várakozva bekopog az ablakon egy 70 év körüli batya és nénike, hogy közöljék " nagyon szép autója van fiatalember" akkor talán tényleg szép. És szerintem is isteni segge van. Engem autósember lévén elsősorban a műszaki paraméterek és a javíthatóság érdekelt de belátom az is fontos , hogy miféle kotlában ülünk. Eddig nem volt gondom vele és remélem ezután sem lesz.
Eltelt egy év és hozzá kilóméter. Azóta sem volt semmi gond a szekérrel. Igaz, hogy olajcserét ha kell ha nem évente megejtem. Ezen nem múlik.
Keveset használom, mert használhatok céges autót is. De ha lehet még jobban szeretjük. Üzemanyag kell bele és semmi más. Az sem sok. Példa: Út az adriára. Négy személy, fullra pakolva. Teletanktól teletankig halál pontosan számolva 8.3. Ez vagyes. Pályán volt, hogy 2 kilót is mentem. Ezt most lehet, hogy hitetlenkedve fogadja egy két értő olvasó de az én autóm megy 200-at. Pedig semmi tuning nincs benne. A gyár sem ír ennyit rá. És valóban 8.3 ilyen körülmények között. Ja klíma is használva volt. Nem értem, hogy etetnek meg vele 10 litert akik ezt írják. Akárhogy rúgom neki én még 9 litert sem tudok megetetni vele. Nekem tökéletesen megfelel.
Ennyi.
Hibalista
- Vásárlást követően önindító le mert indításkor utánaszaladt, kicsi WD40 önindító vissza. Én csináltam, nem került semmibe. Kedves barátom kissé erősen markolta meg a gyári könyöktámasz fedelét nyitó fület és belseje törött. Én csináltam, nem került semmibe. Jelenleg az első stabilizátor gumibetétje nyikorog. Már ránéztem. Cserélni felesleges. WD40 megoldja. Mint hallottam ez szokásos betegség a Seatnál. Nem is kell vele különösebben foglalkozni. - -
Ide hordtam szervizbe
Én.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 80000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Swift | Következő autója? | Subaru |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
