A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Seat » Leon (1999-2005)

Leon 1.9 PDTDI SuperCopa Edition 

Az ítélet értékelése
3,7(6 db)

Aszfaltszaggató

Szöveges ítélet

A "perverzül imádom" nem elég jó kifejezés... még meg van, a kitűzött célok és azok élvezéséig meg is lesz.
Gyári 150-es ARL. Aki itt elveszti a fonalat, a többit sem fogja érteni... a szavakat lehet, a miérteket nem!

Néhány barátom suttogott bele a TDI-be. Előtte másban gondolkodtam. De néhányuk csúnyán húzott TDI-vel repesztett, ami több mint tetszett. Így a végén tudatosan kerestem kevés km-rel, minél fiatalabb, de felszerelt TDI-t. Így lett a SuperCopa Edition.
Egy héttel a vétel után vittem íratni rá egy új programot. Egy percig nem gondoltam, hogy elég lesz a 150 ló... de azt sem hogy a közel 200 sem:))
Megírta, próbakor, második gazadásra 2200-tol 4200-ig elszaladt a fordulat, azaz megcsúszott a kuplung. Először nem értettem mi történik:) Majd mondták a barátaim, "jól van, akkor 190 ló és 400nm felett van... a gyári kuplung cirka 400nm-ig bírja":) Kellett egy erősített kevlár kuplung, na ezzel már bármit csinálhattam, bírta.
Egészen a következő etapig. Akkor kapott egy gtb22 turbót, módosított vez.tengelyt, és nagyobb porlasztócsúcsokat. Majd vissza új programot íratni az új konfigurációhoz. Az első héten újra megcsúszott a kuplung:) Valószínű megint a szerkezet gyengült el a megtett 50e km alatt.
A gyári turbónyomás 1.5 bár körül volt, az első módosítás után 1.7, a második után pedig... hát... nem is tudom. A kétbáros órám körbeszalad és kiakad. Fordulaton pedig, ha nincs túl meleg beáll 1.8-2.0 bárra, nagy melegben leesik 1.7-re. Egyszer egy csirke a jobb egyen azt mondta olyan, mintha mindig köszörülnének a kocsiban:))
A súlyából és idejéből kalkulált teljesítmény jelen pillanatban cirka 240 LE, és valahol 500nm körül van. Ha nem bántom városi fogyasztás 6-7 liter között, ha bántom 7-8 között. Autópálya tartós 180-200-zal cirka 8 litert fogyaszt. Tudom, hogy hihetetlen, de mégis így van:)
Persze alkalmazva lett egyéb néhány módosítás: elől ATE nyereg 312-es tárcsákkal (TT, OII RS fék), elől TT szilentek, hátul vulkanizált tömör, gátlók by Szivák... kicsit szekér a vas:)

Számokban:
80-120 3rd: 2.9mp
100-160 min: 6.3mp
160-200 6th: 10mp
0-200: cirka 21mp
Vmax: 258km/h

(a kép készültekor épp egy felhajtó rendőrautó mellett mentem el, így elvettem a gázt:) )

Hibalista

- Gondolkodnom kell mi is...

Ide hordtam szervizbe

V&F, mica-r, Sanyika:)

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 36
Megbízhatóság (8) Vezetett km 74
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Golf IV 1.6i, nyomatékszegény benzintemető:D Következő autója? Dízel!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Seat Leon 1999 (1999 - 2005)

További ítéletek (161 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)