A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Seat » Leon (1999-2005)

Leon 1.8 T FR 

Az ítélet értékelése
2,8(4 db)

A nevem FR. Leon FR.

Szöveges ítélet

Csakis ezt a fajtát kerestem (Leon Sport R / FR), mire rátaláltam egy 3éves 11205 km-es példányra. Nem akartam hinni a szememnek, azt hittem kamu a hirdetés, de aztán csak megnéztem személyesen is. Az autó szalonállapotú volt! Az első tulaj szó szerint 7végi autóként használta, sehol egy karcolás, abszolút sérülésmentes. Miért pont FR? Elsősorban a menetdinamika miatt. A külseje miatt. A belseje miatt (sokkal jobban tetszik, mint a Leon II. belseje). Az egész AUTÓ miatt. Nem hivalkodó, csak a szakavatottak tudják, hogy mit tud, olyan mint egy beépített ügynök...:) Nagybetűs ÉLVEZET gyorsan menni és lassan is, mert akkor több időt tölthetek el kanyarvadászattal. Autópályán beteszem 6-ikba és onnan ki sem kell venni, mindig húz ahogy kell. A fogyasztás, ha nem nyomom neki, 8l, ha nyomom neki 10l, ha nagyon, akkor 11l. 15l-ekkel ijesztgettek, de az kamu! Most 1500km után 10.0l-en áll az átlagfogyasztás mérő. Ebben volt minden féle-fajta út szó szerint vegyesen. Ez sztem teljesen korrekt egy ilyen volumenű autótól. Pár xenon-os prémiumautós döbbent fejét láttam már az autópályán, ahogy távolodnak...:) Ma előzés közben értem utol a belsőben egy kamiont, engem meg egy X5 3.0d villogva... Csak addig villogott, amíg előttem a kamion be nem fejezte az előzést, mert utána a gázadással volt az emberünk elfoglalva, csak sajnos a padlógáz is kevés volt...Neki...:) Persze ritkán gonoszkodok (általában 130-140 az utazóm), de néha jól esik...:) Konklúzió: Ha akarsz egy gyors, nyomatékos, sportos autót alsó-középkategóriában és a formájával is ki vagy békülve, vegyél egy ilyet! Lassan eladóvá válnak a legutolsó szériás 2005-ös Leon I. FR-ek, biztos ki lehet fogni egy tutit!:)
Majd lesz frissítés is, de mindenképp meg szerettem volna osztani az örömömet, akkor is, ha ez az értékelés szubjektív, hisz´ 1500km alatt nem lehet objektív véleményt alkotni...

UPDATE!!!

2008.08.11.

Rájöttem! Az autó gyönyörű is!:) És nem csak szerintem. Sokan megnézik, pedig már nem egy mai darab. Nagyon sok Seat-os mondta, hogy ilyen jó állapotban lévő vas (1.8T), ritka, mint az enyém. Óvom is, esetek nagyon nagy részében mélygarázsban áll. Idáig azt hittem, hogy az autó nagyon jól megy,aztán vagy 3 hete kapott egy kis "motoroptimalizálást" vagy chiptuningot, nevezzük, ahogy akarjuk. Az egyik legjobb tunert választottam, ´92 óta foglalkozik tunerkedéssel (Ferrari 360 Modena, Bentley Continental GT, Porsche 911 turbo egy pár, a munkái közül). Azóta rá kellett jönnöm, hogy koránt sem ment úgy, mint, amit ki lehet belőle hozni! Most igazi alázógép lett belőle.:) Hiba semmi (le is kopogom), megy mint a barom, ellenfél nem sok (bár versenyezni nem nagyon szoktam), olaj kell neki 10000km-enként, no meg benzin. Kicsit szívom a fogam a fogyasztás miatt (de mit várjak egy ilyen teljesítmény mellett?), de én azért sem veszek olajkályhát, ezt az élményt az olajosok nem adják meg. Mert ez az autó - azon kívül, hogy kiváló közlekedési eszköz - egy ÉLMÉNY!!!

UPDATE!!!

2012.03.12.

Most már 87000km van benne. Még mindig a nagybetűs élményt adja nekem. Mellette sokszor használtam/használok egy Renault Megane 1.5 dCi-t. A Renault egy dologban jobb: a fogyasztásban. Egyébként mindig alig várom, hogy átülhessek az FR-be. Mosolyt csal az arcomra a mai napig. Eladni? Minek??? Semmi baja, nincs zörgés, szépen fut. Megbízható, hűséges társ a mindennapokban. Csak ez a fránya 440ft-os benzin ne lenne...:(

Hibalista

- Az izzók pusztulgatnak, már 4db-nál tartok. Lehet, hogy Tesco-s izzót kellene beletennem?:) Az izzókon kívül a SEMMI féle-fajta hiba nem jött elő. (ne is jöjjön) - - + 1 db stabilizátorrúd csere (jobb oldali) - Az ablakmosótartály visszajelző ok nélkül jelzett, hogy üres a tartály, egyszer kiürült, amióta utántöltöttem, rendben van. -

Ide hordtam szervizbe

Olajos Gyula bácsi...:) Kétszer voltam olajcserén, Midland 5W40-et rak bele, nagyon jó kis olaj, a hülye kérdéseimre is mindig válaszol lelkesen!:)Jászberényi Seat Márkaszervíz30000-res szervíz, rendben volt.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Jászberényi Renault Márkaszervíz (a Seat szervíz már nem üzemel)60000-res szervíz, fékbetét csere, stabilizátorrúd csere, minden rendben volt. Most megy a 90000-resre, vezérléscsere + fékfolyadékcsere lesz a következő művelet.Kedvesek, pontosak, készséggel segítenek mindenben

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 11205
Megbízhatóság (10) Vezetett km 76000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Focus Trend 1.6i Következő autója? DSG váltó legyen és 200LE+
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Seat Leon 1999 (1999 - 2005)

További ítéletek (161 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)