A kiszámítható n?iesség!
Szöveges ítélet
Nincs rég óta nálam az autó, de azért választottam ezt a típust, mert amit hallottam róla, hogy nem egy szervízigényes konstrukció. Most cseréltem rajta vezérm?szíjat, feszít?kkel, sz?r?kkel, olajjal. Castrol olajjal és eredeti német alkatrészekkel együtt fizettem 50000 Ft-ot + munkadíjat (amit egy ismer?s autószerel? csinált és 10000 Ft-ot adtam neki). Ez nagyon kellemes szerintem. Egy kisebb problémám volt vele, hogy mikor az autómosóban voltam a tükröket behajtottam és nem akart visszaállni eredeti állapotában (elektromos), 5 perc száradás megtette a hatását és semmi gondom sincs vele azóta sem. El?tte egy 156-os Alfám volt és havonta egyszer legalább 30000-40000 foritot öltem bele, mert valami mindig megadta magát. Eddig szerencsém volt a Seattal mert megbízható egy konstrukció. Egy olasz autó után nem valami kényelmes az ülése, de a sok extra kárpótol érte. Ha az ember nem egy gázpedáltaposó akkor nagyon kellemesen el lehet vele járni, mivel és a külvárosban és Budapesten is közéekedem vele így vegyesben eszik 5-5,5 Liter gázolajat, ami nagyon kellemes, mivel 1 tankal majdnem 1000 km megyek és még csak a tartalék következik.
Hibalista
- Vezérm?szíj, nagyvezet?, kisvezet?, "talpas"vezet?, feszít?görg?, 5 l Castrol olaj, olajsz?r?, leveg?sz?r?, pollensz?r?, gázolajsz?r?, vízpumpa mindegyik eredeti német nincs benne utángyártott, ezekért fizettem 51000 Ft-ot
- Meghibásodás nem történt eddig.
Ide hordtam szervizbe
Varga János
Érd, L?csei út Tárnoki út sarok.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 84000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 6000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | 156 2.0 TS | Következő autója? | Nissan Skyline R34 :) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
