Ha szereted a kellemes csalódásokat, ilyet veszel!
Szöveges ítélet
Mikor ebben a kategóriában kezdtem gondolkodni, szóba jött az ikertestvére is, de a kevesebb piaci ár miatt erre tettem le a voksomat. Ma már szinte biztosra veszem, hogy a piaci árkülönbség, és a márkajelzésen kívül semmi különbség nincs, már ami a minőséget illeti. Nem egy aszfaltszaggató, de ami a raktérben elfér, azt elcipeli a világ végére is. Különösebb szervíz költségekkel nem kell számolni. Az olajcsere periódusokon kívül nem igazán kellet zsebbe nyúlni, kivétel az az egy eset, amikor a fékerő szabályzó adta fel a küzdelmet ( 22000-). Az alkatrész árak bármelyik autós számára megfizethető. A zárszerkezet befagyását én is megtapasztaltam, de ezt egy fél órás barkácsolással megszűntettem úgy, hogy kioperáltam a zárszerkezetet, és vastagon átfújtam szilikon sprayvel. Azóta olyan akár az új.A megvásárlás óta sajnos nem működik a hátsó ablak -fűtés, -mosó, -törlő. Mivel ezek az opciók nem igazán hiányoztak nekem, ezért még nem áldoztam rá, így nem tudok véleményt formálni a javításukról. A belső tér egyszerű, de könnyen takarítható, ami egy munkaeszköznél nem elhanyagolható. Az ülések hoszú távon sem kényelmetlenek, a fűtése kiváló még télen a legnagyobb hidegben is átmelegíti a kocsit. Mindent összefoglalva, az Inca egy hűséges szolga a legalapabb igényekkel. És amíg csak tehetem megtartom!!!
Hibalista
- Fékerő szabályzó, hátsó helyzetjelző izzók.
Ide hordtam szervizbe
Németh Attila,Veszprém
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 92000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 56000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Astra caravan 1.7td (Isuzu) | Következő autója? | Megtartom, mellé egy Toyota dízel személyautót szeretnék. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
