A megbízható szolga
Szöveges ítélet
Az autó alapvet?en üzletköt?i kocsi, ritkán van árú bepakolva. 80%-ban csak reklám cucc van benne. Ha mégis megpakolom, akkor kicsit nyúlossá válik a fék. Amúgy teljesen jól m?k?dik. Még soha nem hagyott ott sehol és nagyon jól fogyaszt. Átlag 5,3 l gázolajat eszik. Ha 140 -el sietek tárgyalásra, akkor az 5,8-ba is belelendül. Amúgy nem egy gyorsulási autó, de élvezetes vele a Somogyi dombokon autózni.El?z?leg egy 2.8-as turbos autóm volt és nagyobb volt benne a kraft. Az autópályán a 130-at tartja, de akkor már kezd kifulladni a gyorsulás. A kollégám szerint ha egy kicsit belenyúl az ember, akkor akár 160-170-et is tud menni a gép. Nem hittem neki, hát megmutatta a GPS-t. Tényleg megy 160-at. Szívesen vennék ilyet magáncélra is. De már van egy autóm.
Hibalista
- Az autót totálkárrosan vette a cégem. Szakszer?en helyre pofozta, azóta mint egy Doxxa. Reggel felhúzom és egész nap megy. Sajnos a az autó, mivel teherautó, egy kicsit zörgös, meg nyikorognak benne a m?anyagok.
Ide hordtam szervizbe
Tagai Racing Technology.( lásd trt.hu) A WRC-k mellett javítják. Lehet, hogy azért annyira jó az autó.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 75000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Master | Következő autója? | Nissan Almera |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
