Sportos családi
Szöveges ítélet
Szalonautóként vettem, 1000 km-rel. 1200 köbcentijéhez képest a 105 lóerő nagyon is pörgős kocsit eredményez. A 7 sebességes automata váltót csak ajánlani tudom: gyors, pontos, D fokozatban takarékos, S-ben jobban pörgeti a motort, de országúti, előzéses szakaszokhoz ideális. Egyébként D-ben is dinamikus. A dupla kuplung miatt holtjáték gyakorlatilag nincs, a váltás egy szempillantás alatt történik, kézzel sem lehetne gyorsabb. Túlpörgetés sincs, az automatika jól beosztja a 7 sebességet.
A kormány, sebváltó tapintása jó, a műszerfal, belső tér sportos, minden kézre áll. Az első ülések nagyon kényelmesek, nem túl puhák, jó oldaltartás. Hátul kicsit fapadosabb...
Eddig tisztán ez a kedvenc kocsim, Toyota Corolla, Skoda Fabia, Renault Espace, Mercedes A osztály után (többek között): ebbe beülni egészen más élmény. Egyzserűen jó vezetni!
A csomagtartó (kombi) tágas, jó néhány praktikus megoldással, fogyasztása alacsony.
A külső formát is egészen jól eltalálták, bár ez inkább ízlés dolga. Kevés sportosabb kombit láttam eddig, mint ez a SEAT.
Hibalista
- Hátsóablakfűtés egyik szála nem működik, hamarosan javítják.
Ide hordtam szervizbe
Még nem volt.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2012 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 1086 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Corolla | Következő autója? | B |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.7/10) |
