A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Seat » Ibiza (2002-2007)

Ibiza 1,2 Stella 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Vörös Ibicza

Szöveges ítélet

Kétoldali ablakemelő tartó műanyag bak törött(most már tudom,jó hozzá a Fabiáé;jobb oldalon cseréltem kompletten,mert a bowden is szakadt)
Lambda szonda csere(elégett a belseje)
Generátor egyik érintkezője letört
Hőmérsékleti jeladó gomba(hűtő) zárlatos lett(meleg motornál is mínuszos értéket jelzett,így nem indult csak sokadikra-volt hogy lemerült az akksi-,tövig nyomott gázpedállal;volt hogy fölpörgött,majd leállt kereszteződés/körforgalom közepén;)
Használtan vettem,nagyon megtetszett a formája,főleg a "macskás" első megjelenése.Dinamikus motor,jó fogyasztással.Elégedett vagyok vele,bár bosszankodtam miatta jó párszor.Volt,hogy el akartam adni,de az alacsony kínált ár és a szerelővel való konzílium miatt megtartottam.Azt mondta műszakira felkészítés után,hogy két évig valószínűleg csak olajat kell majd cserélnem benne.Nagyon egybevan,nem rohad,nem rozsdás,stb.Most 6.éves,1éve tartom garázsban.Az eredeti alkatrészek drágának tűntek,bontott alig volt/van.
Elvitt probléma mentesen Ausztria oda vissza,télen,mínusz 20°C-ban is,indult mindig elsőre,bár az emelkedőkön volt,hogy a 2-es is sok volt.Akkumulátora még a gyári.A szellőző nyílások műanyagjai lejárnak,könnyen törnek.
Egyelőre ennyi,majd írok még,ha eszembe jut valami érdekesség.
2008.
--
118000km->hazaértem,leállítottam,este állnék be a garázsba,se kép-se hang.Elfordítom a gyújtás kulcsot,és semmi,mikor engedem visszafelé,akkor kettyen egyet,nem indult,szentségelés,mert 1hónapja ugyanez történt.Másnap (2011.01.05)cimborámmal megnéztük,1óra melegben állás után működött a gyújtáskapcsoló,de a baj nem hárult el,holnap viszem szerelőhöz,megint egy újabbhoz.Reménykedem.Leírom.
Az egri szerelő véleménye szerint,leállításnál fordul elő ennél a típusnál a vezérlés elfordulása(ha szerencsétlen szögben áll a lánc) ugyanis láncos a meghajtás,de görgős a feszítés,amit rugóval feszít oda és olaj nyomással,ami valami úton-módon képes nem feszíteni,és ekkor van a baj.

Hibalista

- -Kétoldali ablakemelő tartó műanyag bak törött, - -Lambda szonda csere(elégett a belseje),ekkor a láncos vezérlés "megugrott", azaz kinyúlt a lánc,ezért kb 57-60ezerkm-nél TELJES vezérlés csere(fogaskerék,lánc,feszítő görgő,stb) - -Generátor egyik érintkezője letört , - -Hőmérsékleti jeladó gomba(hűtő) zárlatos lett - -Jobb oldali ajtónyitó(kilincs) néha beragad, - -Hátsó ablaktörlő mosó szem elfordult magától, - -Bal elől hátsó szilent ház csere, - -Kesztyűtartó kiesett a helyéről, - -belső keringtető ventilátor "zúg",elmozdultak a rögzítő bolhák és a lapát beleér a házba - -gyújtó trafók legalább 3x kompletten cserélve - -folyamatosan párásodik,főleg eső esetén és téli időszakban,pedig már a pollenszűrő sincs benne;letekert ablakkal járok,akkor jobb - -11700km-nél cserben hagyott otthontól távol; diagnosztika: 2-es henger nem megy,vezérlés elfordult 2°-kal -

Ide hordtam szervizbe

Szolnokon hordtam maszek szerelőkhöz(Nádas),az utóbbi 1évben barátomhoz hordom,aki hozzáértéséről tanúskodik folyamatosan.(Nagy György Zoltán)

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Eger,Marosi Zoltán. 43000Ft,gyújtó trafó,benzin szűrő,3db gyertya csere és számtalan diagnosztika és szerelési költség. Először immobiliser-re gyanakodott,majd kiírta a szg. 2henger nem megy,majd látta,hogy nem úgy állnak a szelepek,ahogy kéne,ekkor kiderült,elfordult a vezérlés;szerinte nem kellett cserélni,hanem a fenti dolgok együttes és a vezérlés konstrukciós hibája okozta a nem indulást.Egy hétig nála volt a kocsi,de utána rendben volt,egészen egy hónapig.Folyt.köv.

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2002
Kényelem (6) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 21000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 118000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 601S Következő autója? Toyota,Mazda,Honda-BMW(ez csak álom)
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Seat Ibiza 2002 (2002)

További ítéletek (136 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)