Provokatív méregzsák!
Szöveges ítélet
2 és fél évesen került hozzám Németországból, három ajtós, Signo felszereltség (ABS, 4 tárcsafék, automata klíma, dupla optikás fényszóró, CD-s rádió, sportos oldaltartással bíró ülések, krómkeretes hűtőmaszk).
~185 cm magas vagyok, de kényelmesen elférek benne magam mögött! Vagyis a méretéhez/kategóriájához képest igencsak tágas autó, nem értem miért gondolják egyesek épp ellenkezőleg. Az 1.9 TDI PD (101 Le) motor remekül illik az autóhoz, sportos és agilis tempót tesz lehetővé, a 240 Nm nyomaték meglehetősen jól jön előz(get)éskor, már 1800/min-től...
A gyári futómű feszes és kényelmes. Nemrég kapott az autó egy gyári Ibiza FR TDI PD sportfutóművet és 195/50 15" gurigákat, azóta kanyarodni = tömör gyönyör.
A szexi gömbölyded hátsó és a SEAT logó a legtöbb autósból azonnal versengési kényszert vált ki, nem bírnak magukkal, de legtöbbjük szája tátva marad. Biztosan azt hiszik, hogy a kisebbik 1.4-es dízel van benne, de hiába, a látszat csal... ;)
AUTO EMOCIÓN - találó a szlogen... ragaszkodom hozzá!!!
Hibalista
- 1. A hátsó (csomagtartó) ajtó zárszerkezete megszorult. A jászberényi Seat márkaszervizben gyorsan és korrektül javították. Az ajtót csak belülről a műa. kárpit lebontása után lehetett felnyitni, a szorulást kenéssel orvosolták (~2.500 HUF munkadíj). Komplett zármechanika cserét javasoltak (~35.000 HUF), ez még várhat.
-
- 2. A vezetőoldali ajtó zármechanikája megadta magát >>> az ajtó becsukhatatlanná vált. Szakinál zármechanika csere bontottan ~10.000 HUF.
Ide hordtam szervizbe
SEAT Jászberény
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Jóbarát szaki
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 77000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Almera 1.6 SLX | Következő autója? | SEAT Ibiza Cupra 1.9 TDI PD 160 Le... |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
