Visszahozza a pénzét
Szöveges ítélet
Mikor megvettem, akkor a fényezéssel voltak csak különösebb gondok, valamint itt ott volt egy két rozsda, de hát istenem, nem egy mai darab. Nem volt vele sokáig gond, amikor aztán az autópályán hazajövet egy Mercivel akartunk versengeni, 170-nél elszállt a hűtő, amit nem épp idejében vettünk észre, majdan pedig a hengerfej egyes elemei bánták az egészet. Később aztán ki kellet cserélni az önindítót is, amin a behúzómágnes ment tönkre. A megvétel után úgy másfél évvel kezdtek előjönni az egyre nagyobb "rohadások". Most pedig, hogy a temetőbe fog kerülni, már az elektronikai kütyük a cseszekednek rajta, de MÉG MINDIG HASÍT AKÁR EGYHUZAMBA 200 KM-T IS!!!
Hibalista
- Sebességváltó hátramenet fokozata. Hengerfejtömítés. Motortartó bakok és néhány elektronikai kapcsoló.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1987 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 175000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | 21011 | Következő autója? | Opel Omega B 2.0 DTI |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
